Ta oferta pracy jest nieaktualna od 206 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 22.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bennovate Sp. z o.o.

    Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijająca się firmą handlową, która działa w sektorze stolarki okienno-drzwiowej oraz innych materiałów budowlanych. Działamy głównie na terenie Wielkiej Brytanii. Naszą działalność prowadzimy od ponad pięciu lat. W związku z planami rozwoju, do naszego biura handlowego w Łodzi poszukujemy osób, które dołączą do naszego zespołu jako

    Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Obsługiwany region: Wielka Brytania

    Osoba na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów firmy oraz ich projektami w Wielkiej Brytanii w biurze handlowym w Łodzi.

    Jeśli:

    • Szukasz pracy w młodej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • Chcesz pracować wśród fantastycznych ludzi,
    • Masz szeroko rozwinięte zdolności interpersonalne i kontakt z innymi to twoja pasja,
    • Nie boisz się wyzwań, lubisz je podejmować i brać odpowiedzialność za nie,
    • Lubisz rozwijać się oraz pomagać innym,
    • Masz dużo pozytywnej energii i potrafisz ją wykorzystać pracując z klientem i w zespole,
    • Chcesz przy tym dobrze zarabiać,
    • I mieć mnóstwo satysfakcji z wykonywanego zajęcia
    • Dołącz do nas.

    Sprawdź się w nowym środowisku lub rozwiń się w znanej ci już sferze!

    Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Łódź
    Region: łódzkie

    Zakres obowiązków:

    • Telefoniczna i mailowa obsługa obecnych klientów firmy,
    • Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
    • Prezentowanie ofert handlowych klientom b2b (firm) oraz klientom prywatnym,
    • Udzielanie informacji klientom firmy odnośnie oferowanych produktów oraz zakresu usług,
    • Doradztwo produktowe oraz w zakresie oferowanych towarów i świadczonych usług,
    • Aktywne wsparcie procesów sprzedaży i obsługi klienta oraz rozwoju procedur i optymalizacji procesów w pracy operacyjnej,
    • Kontrola i weryfikacja poprawności oraz przepływu dokumentów,
    • Zapewnienie szybkości przepływu informacji oraz jej poprawnosci między działami firmy, podwykonawcami oraz klientami firmy,
    • Koordynacja dostaw: umawianie i potwierdzanie dostaw do klientów oraz koordynacja procesów instalacji/wykonania/odbioru robot,
    • Wsparcie dla innych działów firmy lub jej podwykonawców w każdym możliwym zakresie (np. dostarczenia dokumentacji, dotrzymania terminów, konsultacji produktowej, działalność przed i po sprzedażowa itp.)

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka angielskiego.
    • Dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office – Word, Excel, Internet),
    • Wysoko rozwinięte zdolności logicznego myślenia,
    • Umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole,
    • Dokładność i profesjonalizm,
    • Cierpliwość oraz otwartość w relacjach międzyludzkich,
    • Doświadczenie w pracy w dziale eksportu w firmie produkującej stolarkę okienno-drzwiową będzie dodatkowym atutem,
    • Wykształcenie wyższe,
    • Studenci ostatnich lat studiów są również mile widziani.
    Oferujemy:
    • Doskonałą atmosferę pracy w kameralnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • Interesującą pracę w sektorze budownictwa (materiały budowlane – stolarka okienna i drzwiowa),
    • Możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach w dynamicznie rozwijającej się organizacji (np. obsługa klienta, techniczne wsparcie sprzedaży, sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedaży i obsługi klienta, zarzadnie projektami),
    • Możliwość rozwoju w kierunku stanowiska eksperckiego (samodzielnego) lub zarządzania zespołem (kierownicze),
    • Pakiet szkoleń (m in, produktowych, personalnych itp.) oraz technik operacyjnych,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa oraz system premiowy adekwatny do zajmowanego stanowiska, odpowiedzialności, zakresu obowiązków oraz wyników pracy,
    • Pracę stacjonarną w biurze handlowym w Łodzi,
    • Podróże służbowe w celach szkoleniowych lub nawiązania relacji z klientami bądź dostawcami,
    • Umowę o pracę po okresie próbnym.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Zaskocz nas czymś ciekawym w CV lub liście motywacyjnym lub napisz, co możesz wnieść swoją osobą w naszą rozwijającą się organizację, a zwiększysz swoje szanse na dołączenie do naszego zespołu!

    Zastrzegamy sobie ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami w ciągu 14 dni od otrzymania aplikacji drogą mailową lub telefoniczną.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bennovate sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Bennovate sp. z o.o. z siedzibą w Łodz przy ul. Andersena 25. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.