Ta oferta pracy jest nieaktualna od 296 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 27.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sun Sun Sun
    Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
    Miejsce pracy: Łódź
    Region: łódzkie

    Nasz zespół tworzy OnePlace i jest z tego dumny – to Marketplace B2B i chmura skupiająca dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw.

    Jesteśmy częścią Marketplanet - dynamicznie rozwijającej się firmy, z 15-letnim doświadczeniem na rynku. Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji.

    Do naszego nowo otwartego biura sprzedaży i obsługi klienta, w Łodzi, poszukujemy pozytywnie nastawionej osoby, która wesprze nasze działania sprzedażowe.

    Jeżeli lubisz się uczyć i dzielić wiedzą, a rozmowy z ludźmi to Twoja pasja, to z nami będziesz mógł/a się sprawdzić i rozwijać. Wystarczy, że chcesz:

    • zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klientów naszego portalu,
    • sprzedawać nie chodząc po domach J – pracujemy zdalnie, robimy demo online i dbamy o klienta wykorzystując fajne i nowoczesne narzędzia,
    • dobrze znasz lub chcesz się nauczyć produktów działających w modelu SaaS [Software as a Service],
    • sprzedawać i czerpać z tego dodatkowe profity – od początku dajemy system prowizyjny;
    • mieć wpływ i uczestniczyć w rozwoju naszego produktu,
    • wykorzystywać najnowsze narzędzia/techniki/metody do pozyskiwania nowych Klientów oraz współpracować z działem marketingu,
    • lubić pracę, gdzie liczą się postawione cele.

    Co powinno Cię cechować, żeby dobrze Ci się z nami pracowało:

    • Pozytywne nastawienie – warunek konieczny! :)
    • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi,
    • Umiejętność i zapał do tłumaczenia i rozwiązywania problemów Użytkowników online,
    • Konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą
    • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
    • Powinieneś cenić współpracę z ludźmi i szanować ich osiągnięcia,
    • Kreatywnie podchodzić do rozwiązywania problemów,
    • Twoim atutem może być doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i prowadzeniu korespondencji biznesowej,
    • Powinieneś lubić pracę w małym, kameralnym zespole - nie jesteśmy Call Center.

    Mile widziane:

    • znajomość sposobu pracy z systemami CRM [Zoho],
    • Wykształcenie wyższe lub być w trakcie studiów,
    • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
    • umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji z klientami.


    Osoby zainteresowane pracą na powyższym stanowisku zapraszamy do przesłania dokumentów (CV i list motywacyjny).
    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883”.