Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 27.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Sun Sun Sun
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Region: łódzkie

Nasz zespół tworzy OnePlace i jest z tego dumny – to Marketplace B2B i chmura skupiająca dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw.

Jesteśmy częścią Marketplanet - dynamicznie rozwijającej się firmy, z 15-letnim doświadczeniem na rynku. Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji.

Do naszego nowo otwartego biura sprzedaży i obsługi klienta, w Łodzi, poszukujemy pozytywnie nastawionej osoby, która wesprze nasze działania sprzedażowe.

Jeżeli lubisz się uczyć i dzielić wiedzą, a rozmowy z ludźmi to Twoja pasja, to z nami będziesz mógł/a się sprawdzić i rozwijać. Wystarczy, że chcesz:

  • zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klientów naszego portalu,
  • sprzedawać nie chodząc po domach J – pracujemy zdalnie, robimy demo online i dbamy o klienta wykorzystując fajne i nowoczesne narzędzia,
  • dobrze znasz lub chcesz się nauczyć produktów działających w modelu SaaS [Software as a Service],
  • sprzedawać i czerpać z tego dodatkowe profity – od początku dajemy system prowizyjny;
  • mieć wpływ i uczestniczyć w rozwoju naszego produktu,
  • wykorzystywać najnowsze narzędzia/techniki/metody do pozyskiwania nowych Klientów oraz współpracować z działem marketingu,
  • lubić pracę, gdzie liczą się postawione cele.

Co powinno Cię cechować, żeby dobrze Ci się z nami pracowało:

  • Pozytywne nastawienie – warunek konieczny! :)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi,
  • Umiejętność i zapał do tłumaczenia i rozwiązywania problemów Użytkowników online,
  • Konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Powinieneś cenić współpracę z ludźmi i szanować ich osiągnięcia,
  • Kreatywnie podchodzić do rozwiązywania problemów,
  • Twoim atutem może być doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i prowadzeniu korespondencji biznesowej,
  • Powinieneś lubić pracę w małym, kameralnym zespole - nie jesteśmy Call Center.

Mile widziane:

  • znajomość sposobu pracy z systemami CRM [Zoho],
  • Wykształcenie wyższe lub być w trakcie studiów,
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji z klientami.


Osoby zainteresowane pracą na powyższym stanowisku zapraszamy do przesłania dokumentów (CV i list motywacyjny).
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883”.