Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi klienta

Klinika Miracki s.c.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Dołącz do naszego zespołu

Klinika Miracki to silna marka na rynku medycyny estetycznej. Korzystamy ze sprawdzonych i najnowszych technologii. Wyróżniamy się doskonałym zespołem specjalistów, który wierzy, że każdy Pacjent jest najważniejszy. Priorytetem jest jego dobre samopoczucie i zadowolenie po wizycie w naszej klinice. Cenimy szczerość i chęć ciągłego doskonalenia siebie i swojej pracy. Naszą największą siłą są ludzie. To właśnie w nich pokładamy największe nadzieje.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy chcemy powiększyć zespół profesjonalistów - entuzjastów, którzy podzielają nasze wartości - jakość, perfekcję, doskonałość.
Szkolimy, wspieramy, motywujemy, wsłuchujemy się w opinie i cieszymy się wspólnie każdym sukcesem. Jeśli potrafisz zarazić swoim uśmiechem, masz pozytywne nastawienie i łatwość w komunikowaniu się z drugą osobą, to miło nam będzie zaprosić Cię do naszego zespołu.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i obsługi klienta

Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało:

  • aktywna sprzedaż usług Kliniki, doradzanie Pacjentowi w wyborze najlepszych indywidualnych terapii
  • prezentacja oferty i doradzanie Pacjentowi,
  • dokonywanie rezerwacji i rejestracji zabiegów,
  • potwierdzanie wizyt,
  • realizacja bieżących zadań call center,
  • dbałość o stanowisko pracy.

Oczekujemy:

  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych, otwartości i empatii,
  • bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, skrupulatności,
  • gotowości do nauki z zakresu zmieniającej się oferty zabiegowej i cennikowej,
  • umiejętności doradzania Pacjentowi,
  • entuzjazmu i pogodnego usposobienia,
  • komunikatywna znajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych potwierdzonych imiennym certyfikatem z zakresu produktów, urządzeń oraz profesjonalnej obsługi Pacjenta,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w młodym, życzliwym i dynamicznym zespole.
  • Stabilna i dynamicznie rozwijająca się organizacja
  • Szkolenia i rozwój zawodowy
  • Przyjazna atmosfera
  • Umowa o pracę
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne