Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

wonga.pl Sp. z o.o.

wonga.pl Sp. z o.o.

Stanisława Żaryna 2B

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna telefoniczna sprzedaż produktów firmy

  • Prowadzenie rozmów wychodzących jak i przychodzących

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta zgodnie ze standardami Wonga

  • Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami

  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • Orientacja na potrzeby Klienta

  • Doświadczenie w telesprzedaży

  • Umiejętności analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów

  • Dobra organizacja pracy

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie

  • Terminowość w wywiązywaniu się z obowiązków

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie poparte sukcesami w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną sprzedażą

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę

  • Wynagrodzenie dwuskładnikowe: podstawa + premia od sprzedaży bez górnych wartości!

  • System motywacyjny

  • Pakiet benefitów (opieka medyczna enel-med oraz dofinansowanie karty multisport)

  • Dogodna lokalizacja przy Polu Mokotowskim

  • Szkolenia produktowe i sprzedażowe

  • Przyjazną atmosferę pracy wśród otwartych i pomocnych ludzi

  • Możliwość budowania swojej ścieżki kariery w dynamicznie rosnącej firmie o silnych wartościach osadzonych we współpracy i wzajemnym szacunku

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

wonga.pl Sp. z o.o.

Wonga.pl to wielokrotnie nagradzany lider finansów online, specjalizujący się w pożyczkach internetowych. Sukces zawdzięcza zespołowi ambitnych ludzi, szybkiej usłudze i precyzyjnemu systemowi oceny ryzyka kredytowego.

W Polsce działamy od 2012 roku. Od momentu powstania Wonga rozwija swoją niepowtarzalną kulturę. Wyróżnia nas:

· Otwarta komunikacja: mówimy wprost;

· Tolerancja i otwartość: głowy mamy otwarte na inny punkt widzenia;

· Sukcesy i porażki – razem świętujemy, razem się smucimy;

· Brak rywalizacji między sobą, ale silna rywalizacja z konkurentami na rynku;

· Szanujemy się nawzajem i zawsze zakładamy dobrą wolę drugiej osoby;

· Możemy być w pracy „sobą”. Nie mamy dress codu, nie wchodzimy w żadne role;

· Lubimy spędzać czas ze sobą.

W 2021 roku zdobyliśmy tytuł Super Etycznej Firmy co oznacza, że przez trzy lata z rzędu zdobywaliśmy nagrody Etycznej Firmy w konkursie organizowanym przez Puls Biznesu oraz PWC. Budujemy organizację opartą na zgranym i lubiącym się zespole i spełnionych, zaangażowanych pracownikach. Wszystkich pracowników traktujemy równo, niezależnie od ich pochodzenia, płci, wyznania, orientacji seksualnej czy stanowiska.

Przewiń do profilu firmy

Jeśli czujesz, że ta praca jest dla Ciebie, wyślij swoje CV poprzez przycisk „aplikuj”