Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 27.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Wrocław

    Extradom jest liderem na rynku gotowych projektów domów. W branży funkcjonujemy od ponad 18 lat. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy z zaangażowaniem i pasją uczestniczą w rozwoju firmy, dbają o wysokie standardy obsługi klienta oraz miłą atmosferę pracy.

    Zobacz jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku:

    • budowa domu to jedno z najważniejszych i najprzyjemniejszych wydarzeń w życiu, będziesz towarzyszył(a) w tych ważnych chwilach naszym klientom pomagając im w doborze odpowiednich projektów,
    • aby móc jak najlepiej doradzać musisz być ekspertem w naszej branży, dlatego zadbamy o Twoje wdrożenie, przekazanie eksperckiej wiedzy i wprowadzenie Cię w tajniki naszej działalności,
    • kolejnym ważnym zadaniem jakie na Ciebie czeka to sprzedaż i doradztwo w zakresie wyboru projektu,
    • kontakt z naszymi klientami odbywa się telefonicznie więc będziesz odpowiedzialny(a) za obsługę infolinii i odpowiadanie na wiadomości nadesłane przez klientów.

    Kogo poszukujemy:

    • twoje naturalne predyspozycje do kontaktu z klientem takie jak komunikatywność, aktywne słuchanie i wysoka kultura osobista będę Twoim atutem,
    • ważna jest dla nas postawa, dlatego jeśli określenia takie jak skrupulatność i zaangażowanie opisują Ciebie, to powinniśmy się spotkać :),
    • praca u nas odbywa się w systemie zmianowym (zmiany 8 godzinne od poniedziałku do piątku w przedziale między 8:00 a 22:00), dlatego liczymy na Twoją dyspozycyjność; raz na 3 miesiące będziesz miał(a) weekend pracujący (10:00-18:00),
    • docenimy Twoje doświadczenie w sprzedaży, ale nie jest to wymóg niezbędny.

    W zamian oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
    • pakiet medyczny, kartę MyBenefit i inne dodatki,
    • szkolenie i wsparcie merytoryczne doświadczonej kadry,
    • przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole nastawionym na współpracę,
    • atrakcyjną lokalizację pracy - w samym centrum Wrocławia,
    • zespołowe wyjścia integracyjne oraz wyjazdy firmowe.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

     

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przezExtradom Sp. z o.o Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Extradom Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mikołowskiej 84. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
    bottom