dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z językiem angielskim
CALAMARI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Białystok
Białystok, podlaskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 2
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Rozmowa z klientami z całego świata w języku angielskim (poprzez e-mail / telefon / skype / czat online).
Będziesz kluczowym uczestnikiem procesu sprzedażowego, ale nie będziesz typowym sprzedawcą, który aktywnie poszukuje nowych klientów. (Inbound Sales)
Będziesz odpowiadać za obsługę obecnych i potencjalnych klientów. Większość Twojej pracy będzie polegać na odpowiadaniu na pytania klientów, rozwiązywaniu ich problemów, wsparciu w konfiguracji oraz prezentacji możliwości systemu.
Będziesz współpracować z innymi członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach)
Będziesz brać udział w projektach rozwojowych, które rozwijają procesy wewnętrzne (projektowe piątki)
Będziesz pracować z CRM Hubspot oraz komunikatorem Intercom co umożliwia automatyzację pracy
Będziesz pracować nad zaangażowaniem klientów w odpowiednie korzystanie z Calamari i wiedzę o nowych funkcjonalnościach
Będziesz brać udział w budowaniu i projektowaniu Bazy Wiedzy o Produkcie
Rozmowy z klientami Intercom
Rozmowy z klientami telefon
Prezentacja systemu / demo
Spotkania wewnętrzne - doskonalenie
Nasze wymagania
Doskonale komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie) min B2/C1
Nie boisz się sprzedaży, a rozmowa z klientem sprawia Ci przyjemność
Masz co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży
Jesteś pełna/ny zapału, chętnie przejmujesz inicjatywę komunikacji
Lubisz technologię, masz podstawową wiedzę o narzędziach IT (Skype/Gmail/CRM)
Jesteś otwarta/ty na zmiany i szybko się uczysz, jesteś gotowa/wy samodzielnie podejmować decyzje
Znasz język polski
Mile widziane
Znasz język niemiecki lub hiszpański
Masz doświadczenie w sprzedaży B2B
Masz doswiadczenie w pracy przy projektach IT
Masz doświadczenie w pracy przy sprzedaży produtków SaaS
To oferujemy
Jesteśmy polskim startupem z branży IT/HR, pracujemy z klientami z ponad 100 krajów na 6 kontynentach, dzięki czemu będziesz pracowała/ł w niezwykle dynamicznym i multi-narodowym środowisku co przysparza wielu interesujących wyzwań.
Pokażemy Ci w jaki sposób budować dobre długoterminowe relacje z klientami i pomożemy rozwijać umiejętności interpersonalne pomocne w budowaniu relacji z klientami.
Godziny pracy PN-PT 9-17,
Laptop + dodatkowy monitor,
Wynagrodzenie – składające się podstawy oraz dodatkowo premii w wysokości około 10-15% podstawy, ta cześć jest uzależniona od KPI Twoich i KPI Zespołu.
Będziesz miał/a możliwość pracy w młodym i rozwijającym się zespole z klientami w wielu różnych krajach i doskonalić swoje kontakty w branży IT.
Zapewnimy Ci szkolenia techniczne z Calamari i przygotujemy do pracy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi internetowych. Będziesz miał/a szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile,
Będziesz miał/a decydujący wpływ na swoją pracę i sposób w jaki podchodzimy do naszych klientów i partnerów biznesowych
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
komputer do użytku prywatnego
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
napoje
Zobacz artykuł jak się u nas pracuje:
https://calamari.pl/blog/poznaj-calamari-team-customer-success-na-5-jak-to-robimy
CALAMARI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Calamari to firma, która od 2014 roku tworzy światowej klasy produkt do zarządzania HR w firmach. Z naszego rozwiązania korzystają klienci z ponad 100 krajów na całym świecie. Jesteśmy młodym, sympatycznym zespołem, który wierzy w to co robi, a nasi pracownicy każdego dnia mają realny wpływ na rozwój produktu i firmy. Pracujemy nad rozwojem przyjaznego użytkownikowi produktu do zarządzania wnioskami urlopowymi i ewidencją czasu pracy. Stale podejmujemy nowe wyzwania, a naszym celem jest stworzenie nowoczesnego, intuicyjnego i przyjaznego użytkownikowi software’u, który pomaga w zarządzaniu pracownikami zarówno działowi HR, managerom, jak i szefom organizacji. Dział customer success od lat doceniany jest za skuteczną i szybką pomoc, responsywność oraz profesjonalizm w relacjach z klientami. W przeciągu ostatnich lat zostaliśmy również wielokrotnie doceniani w rankingach najlepszych narzędzi HR na światowym rynku.