POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.

Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta

POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.O firmie

POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.

aleja Józefa Piłsudskiego 32

Rzeszów

top

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!

Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta

Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: TS/R/20

Obowiązki:

  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.
  • Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
  • Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.

Wymagania:

  • Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon).
  • Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, zaangażowanie i entuzjazm.
  • Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi. 

My proponujemy:

  • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 3000 zł brutto
    i system premiowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Kursy językowe
  • Jasna ścieżka kariery
  • Program wdrożeń
    i opiekę Mentora
Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj! 
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!
Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klientaNumer ref.: TS/R/20

Obowiązki:

  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.
  • Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
  • Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.

Wymagania:

  • Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon).
  • Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, zaangażowanie i entuzjazm.
  • Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi. 

My proponujemy:

  • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 3000 zł brutto
    i system premiowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Kursy językowe
  • Jasna ścieżka kariery
  • Program wdrożeń
    i opiekę Mentora
Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj! 
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Ogłoszenie archiwalne