Ta oferta pracy jest nieaktualna od 91 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Specjalista
  • 12.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. sprzedaży i utrzymania klienta
    Miejsce pracy: Rzeszów
    nr referencyjny: pep/telemarketing/2018
    • Realizację wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych
    • Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych
    • Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów
    • Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej)
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon)
    • Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM)
    • Szybkie przyswajanie wiedzy
    • Zaangażowanie i entuzjazm
    • Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi