Oferta pracy

Specjalista ds. Sprzedaży i wsparcia klienta

Calamari sp. z o.o. sp. k.O firmie

  • Białystok, podlaskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Specjalista (Mid / Regular)

Calamari to nowoczesna aplikacja wspomagająca procesy HR i zarządzanie personelem w małych i średnich przedsiębiorstwach. Po 6 latach rozwoju Calamari jest codziennym narzędziem pracy tysięcy pracowników w ponad 95 krajach na całym świecie.

Specjalista ds. Sprzedaży i wsparcia klienta
Miejsce pracy: Białystok/Warszawa

Specjalista ds. Sprzedaży i wsparcia klienta (Customer Success Specialist) jest ważną częścią nowoczesnego działu sprzedaży i wsparcia klienta w Calamari. Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za kontakt z obecnymi i przyszłymi klientami Calamari poprzez różne kanały(40% email, 20% telefon i 40% czat). Większość Twojej pracy będzie polegać na wsparciu potencjalnych klientów na początku ich przygody z Calamari.


Dlaczego Calamari?

  • Jesteśmy polskim startupem z branży IT/HR, pracujemy z klientami z ponad 95 krajów na 6 kontynentach, dzięki czemu będziesz pracowała/ł w niezwykle dynamicznym i multi-narodowym środowisku co przysparza wielu interesujących wyzwań.
  • Pokażemy Ci w jaki sposób budować dobre długoterminowe relacje z klientami i pomożemy rozwijać umiejętności interpersonalne pomocne w budowaniu relacji z klientami.
  • Będziesz miała/ł możliwość pracy w młodym i rozwijającym się zespole z klientami w wielu różnych krajach i doskonalić swoje kontakty w branży IT.
  • Zapewnimy Ci szkolenia techniczne z Calamari i przygotujemy do pracy przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi internetowych. Będziesz miała/ł szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile.

O Tobie:

  • Doskonale komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie).
  • Dodatkowym atutem będzie język niemiecki lub język hiszpański.
  • Nie boisz się sprzedaży, a rozmowa z klientem sprawia Ci przyjemność.
  • Jesteś pełna/ny zapału, chętnie przejmujesz inicjatywę komunikacji.
  • Lubisz technologię, masz podstawową wiedzę o narzędziach IT (Skype/Gmail/CRM)
  • Jesteś otwarta/ty na zmiany i szybko się uczysz, jesteś gotowa/wy brać odpowiedzialność za swoje decyzje.

 

Na co dzień będziesz...

  • Komunikować się z klientami z całego świata w języku angielskim (poprzez e-mail / telefon / skype / czat online).
  • Kluczowym uczestnikiem procesu sprzedażowego, ale nie będziesz typowym sprzedawcą, który aktywnie poszukuje nowych klientów.
  • Osobą odpowiedzialną za obsługę obecnych i potencjalnych klientów. Większość Twojej pracy będzie polegać na odpowiadaniu na pytania klientów, pomagania w rozwiązywaniu ich problemów, wsparcia w konfiguracji oraz prezentacją możliwości systemu.
  • Współpracować z innymi członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy