Audiofon

Specjalista ds. sprzedaży i współpracy ze środowiskiem medycznym

AudiofonO firmie

  • śląskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

AUDIOFON to rodzinna firma założona w 1991 roku przez małżeństwo z Wrocławia. Jesteśmy liczącym ponad 300 oddziałów, najdłużej działającym, całkowicie polskim przedsiębiorstwem z branży protetyki słuchu. Z naszymi Pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich za zaangażowanie i uczestniczymy w ich rozwoju. To dla nas ważne, ponieważ razem mamy możliwość realizowania naszej misji. My po prostu pomagamy słyszeć lepiej. Jest to możliwe dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży, nowoczesnemu sprzętowi diagnostycznemu i szerokiej ofercie najlepszych na rynku aparatów słuchowych. Rozumiemy potrzeby osób niedosłyszących i pracujemy, aby poprawić ich komfort życia…bo… Pomaganie jest w nas :-)

Specjalista ds. sprzedaży i współpracy ze środowiskiem medycznym

Praca na terenie: woj. opolskiego, łódzkiego i części woj. śląskiego (Żory, Wodzisław Śląski, Racibórz, Rybnik, Rydułtowy, Jastrzębie-Zdrój)

Do Twoich zadań będą należały:

  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokojakościowej relacji ze środowiskiem medycznym w celu optymalizacji działań sprzedażowych i tworzenia pozytywnego wizerunku firmy,
  • profesjonalna opieka nad powierzonym obszarem sprzedaży (reprezentacja firmy, prezentacja oferty),
  • samodzielne i efektywne planowanie pracy w terenie,
  • monitoring i badanie rynku, w tym możliwości sprzedażowych oraz działań konkurencji,
  • udział w rozwoju sieci sprzedaży,
  • sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
  • organizowanie spotkań i prezentacji,
  • zarządzanie powierzonym budżetem

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego - mile widziane medyczne lub pokrewne,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności budowania długotrwałych relacji,
  • umiejętności komunikacji (prowadzenia spotkań i prezentacji),
  • samodzielności i aktywnego podejścia do powierzonych zadań,
  • gotowości do częstych podróży służbowych,
  • czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenia w prowadzeniu samochodu,
  • wysokiej kultury osobistej,

Oferujemy Ci:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz system premiowy (motywujący) oparty na efektach pracy,
  • pakiet świadczeń socjalnych: m.in. ubezpieczenie na życie, ZFŚS, Multisport,
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, iPad,
  • współuczestnictwo w kreowaniu i budowaniu wizerunku firmy,
  • system wewnętrznych szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

AUDIOFON to rodzinna firma założona w 1991 roku przez małżeństwo z Wrocławia. Jesteśmy liczącym ponad 300 oddziałów, najdłużej działającym, całkowicie polskim przedsiębiorstwem z branży protetyki słuchu. Z naszymi Pracownikami wiążemy się na lata, doceniamy ich za zaangażowanie i uczestniczymy w ich rozwoju. To dla nas ważne, ponieważ razem mamy możliwość realizowania naszej misji. My po prostu pomagamy słyszeć lepiej. Jest to możliwe dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży, nowoczesnemu sprzętowi diagnostycznemu i szerokiej ofercie najlepszych na rynku aparatów słuchowych. Rozumiemy potrzeby osób niedosłyszących i pracujemy, aby poprawić ich komfort życia…bo… Pomaganie jest w nas :-)

Specjalista ds. sprzedaży i współpracy ze środowiskiem medycznym

Praca na terenie: woj. opolskiego, łódzkiego i części woj. śląskiego (Żory, Wodzisław Śląski, Racibórz, Rybnik, Rydułtowy, Jastrzębie-Zdrój)

Do Twoich zadań będą należały:

  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokojakościowej relacji ze środowiskiem medycznym w celu optymalizacji działań sprzedażowych i tworzenia pozytywnego wizerunku firmy,
  • profesjonalna opieka nad powierzonym obszarem sprzedaży (reprezentacja firmy, prezentacja oferty),
  • samodzielne i efektywne planowanie pracy w terenie,
  • monitoring i badanie rynku, w tym możliwości sprzedażowych oraz działań konkurencji,
  • udział w rozwoju sieci sprzedaży,
  • sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
  • organizowanie spotkań i prezentacji,
  • zarządzanie powierzonym budżetem

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego - mile widziane medyczne lub pokrewne,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności budowania długotrwałych relacji,
  • umiejętności komunikacji (prowadzenia spotkań i prezentacji),
  • samodzielności i aktywnego podejścia do powierzonych zadań,
  • gotowości do częstych podróży służbowych,
  • czynnego prawa jazdy kat. B oraz doświadczenia w prowadzeniu samochodu,
  • wysokiej kultury osobistej,

Oferujemy Ci:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz system premiowy (motywujący) oparty na efektach pracy,
  • pakiet świadczeń socjalnych: m.in. ubezpieczenie na życie, ZFŚS, Multisport,
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, iPad,
  • współuczestnictwo w kreowaniu i budowaniu wizerunku firmy,
  • system wewnętrznych szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne