Ta oferta pracy jest nieaktualna od 177 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Sprzedaży Konferencji i Bankietów

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-02-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    InterContinental Warszawa jest nowoczesnym, pięciogwiazdkowym hotelem wchodzącym w skład InterContinental Hotels Group, jednej z największych sieci hotelarskich na świecie. Profesjonalny zespół pracowników oraz wysoki standard usług sprawia, że nasz hotel jest wyjątkowym miejscem dla naszych gości. Naszym pracownikom stwarzamy przyjazne miejsce pracy, gdzie mogą się doskonalić i rozwijać swoje umiejętności.

    Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY KONFERENCJI I BANKIETÓW

    Zakres obowiązków:

    Koordynowanie działań związanych z organizacją konferencji. Nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi imprez. Koordynacja konferencji, spotkań biznesowych i innych eventów odbywających się na terenie hotelu. Analiza zapytań, badanie potrzeb, przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji z klientami w obszarze konferencji
    i bankietów.


    Oferujemy:

    • pracę w prestiżowej firmie
      w międzynarodowym środowisku
    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • prywatną opiekę medyczną
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, programu sportowego
    • możliwość korzystania z pralni oraz parkingu hotelowego
    • posiłki w restauracji pracowniczej
    • świadczenia z ZFŚS, m.in. świąteczne karty podarunkowe
    • zniżki na produkty i usługi hotelowe sieci IHG w kraju i za granicą

    Wymagania:

    • min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    • bardzo dobre umiejętności organizacyjne
      i negocjacyjne
    • dobra znajomość języka angielskiego
      w mowie i w piśmie
    • nastawienie na osiąganie założonych celów finansowych
    • umiejętność pozyskiwania klientów oraz zarządzania relacjami z klientami
    • zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta
    • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
    • umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie
    • pozytywna prezencja i konstruktywna komunikacja w relacjach zawodowych
    • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    • znajomość programu hotelowego Opera będzie dodatkowym atutem


     
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ 

     

     

    opisopisopis

    Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonego przez firmę Sienna Hotel sp. z o.o. (dawniej Lanzarota Investments sp. z o.o. Sienna Hotel S.K.A.)  z siedzibą w Warszawie przy ul. Emilii Plater 49 (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz 926, ze zm.) Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/na o prawie dostępu do moich danych osobowych, ich poprawiania i aktualizowania.”

    bottom