Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. sprzedaży

HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

umowa o pracę
9 700 brutto / mies.
kontrakt B2B
11 800 netto (+ VAT) / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest firma specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych usług dla klientów, którzy nabywają produkty za granicą lub chcą produkty eksportować za granicę. Oferuje szeroki zakres usług, takich jak transport, procedury celne, ubezpieczenia i inne.

Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży, który posiada doświadczenie w sprzedaży usług do klienta biznesowego.

Jeżeli chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój pracowników i dobrą atmosferę w pracy, a do tego lubisz budować relacje z klientem ta oferta jest dla Ciebie.

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż kompleksowych usług dla klientów, którzy nabywają produkty za granicą lub chcą produkty eksportować za granicę

  • Budowanie bazy kontaktów – samodzielne pozyskiwanie klienta biznesowego (producenta, importera i firmy handlowe)

  • Prowadzenie rozmów z klientami na rynku polskim i zagranicznym

  • Przeprowadzanie klientów przez cały proces sprzedaży (od momentu dotarcia do decydenta, poprzez zidentyfikowanie potrzeb, wysłanie oferty, negocjacje i finalizację)

  • Realizowanie planów sprzedażowych

  • Raportowanie wyników pracy

Wymagania pracodawcy

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - B2/C1 (rozmowy z klientem zagranicznym)

  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klienta biznesowego i budowaniu bazy kontaktów

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów zagranicznych z branży przemysłowej i produkcyjnej skoncentrowanych na eksporcie

  • Doświadczenie w sprzedaży usług

  • Znajomość technik sprzedaży transakcyjnej

  • Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku

  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami

Mile widziane

  • Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji

  • Wiedza o spedycji morskiej

Pracodawca oferuje

  • Możliwość dołączenia do organizacji, która ma ugruntowaną pozycję na rynku i istnieje już ponad 15 lat. Chętnie rozwija kompetencje swoich pracowników, dba o rodzinną atmosferę i partnerskie podejście oraz dużą transparentność działań

  • Wdrożenie w siedzibie firmy w Gdyni trwające około trzy tygodnie (rozłożone dogodnie do możliwości pracownika)

  • Samodzielne stanowisko, gdzie pracownik sam planuje swój kalendarz (standardowa praca biura to 8:00 - 16:00)

  • Możliwość pracy stacjonarnej w Gdyni, hybrydowej lub zdalnej

  • Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 9700 zł brutto na umowie o pracę lub 11800 zł netto na umowę B2B

  • Wynagrodzenie premiowe bez górnej granicy – pracownik może osiągać premie w wysokości 5, 10, 20, a nawet 40 tysięcy złotych brutto miesięcznie

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy jak telefon i komputer

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkanie online lub w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.