Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. sprzedaży
HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Kraków
Kraków, małopolskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest firma specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych usług dla klientów, którzy nabywają produkty za granicą lub chcą produkty eksportować za granicę. Oferuje szeroki zakres usług, takich jak transport, procedury celne, ubezpieczenia i inne.
Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży, który posiada doświadczenie w sprzedaży usług do klienta biznesowego.
Jeżeli chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój pracowników i dobrą atmosferę w pracy, a do tego lubisz budować relacje z klientem ta oferta jest dla Ciebie.
Twój zakres obowiązków
Sprzedaż kompleksowych usług dla klientów, którzy nabywają produkty za granicą lub chcą produkty eksportować za granicę
Budowanie bazy kontaktów – samodzielne pozyskiwanie klienta biznesowego (producenta, importera i firmy handlowe)
Prowadzenie rozmów z klientami na rynku polskim i zagranicznym
Przeprowadzanie klientów przez cały proces sprzedaży (od momentu dotarcia do decydenta, poprzez zidentyfikowanie potrzeb, wysłanie oferty, negocjacje i finalizację)
Realizowanie planów sprzedażowych
Raportowanie wyników pracy
Wymagania pracodawcy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - B2/C1 (rozmowy z klientem zagranicznym)
Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klienta biznesowego i budowaniu bazy kontaktów
Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów zagranicznych z branży przemysłowej i produkcyjnej skoncentrowanych na eksporcie
Doświadczenie w sprzedaży usług
Znajomość technik sprzedaży transakcyjnej
Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku
Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
Mile widziane
Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji
Wiedza o spedycji morskiej
Pracodawca oferuje
Możliwość dołączenia do organizacji, która ma ugruntowaną pozycję na rynku i istnieje już ponad 15 lat. Chętnie rozwija kompetencje swoich pracowników, dba o rodzinną atmosferę i partnerskie podejście oraz dużą transparentność działań
Wdrożenie w siedzibie firmy w Gdyni trwające około trzy tygodnie (rozłożone dogodnie do możliwości pracownika)
Samodzielne stanowisko, gdzie pracownik sam planuje swój kalendarz (standardowa praca biura to 8:00 - 16:00)
Możliwość pracy stacjonarnej w Gdyni, hybrydowej lub zdalnej
Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 9700 zł brutto na umowie o pracę lub 11800 zł netto na umowę B2B
Wynagrodzenie premiowe bez górnej granicy – pracownik może osiągać premie w wysokości 5, 10, 20, a nawet 40 tysięcy złotych brutto miesięcznie
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy jak telefon i komputer
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkanie online lub w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.