Specjalista ds. Sprzedaży

HS MULTISERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. Sprzedaży

Region: woj. Podkarpackie (Mielec), Małopolskie, Lubelskie, Świętokrzyskie, Mazowieckie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie

Jesteśmy ogólnopolską firmą działającą na rynku od 1995 roku. Systematycznie od roku 2000 wzmacniamy swoją pozycję w segmencie usług dedykowanych dla przemysłu, zarówno w kwestii stałych, jak i specjalistycznych usług porządkowych. To co nas wyróżnia to kompleksowość świadczonych usług oraz wysoki standard wykonywanych zleceń, poparty licznymi referencjami. Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie dzięki czemu zostaliśmy wyróżnieni w takich konkursach jak Lodołamacze, Diamenty Forbes czy Gazele Biznesu. Nasza siła to wykwalifikowany personel, nowoczesny park maszynowy oraz bardzo dobre przygotowanie logistyczne do obsługi obiektów na terenie całego kraju.
 

Jesteś osobą dynamiczną i pewną siebie? Dobrze się składa – poszukujemy osób na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży . Najcenniejsze dla nas będą: Twoje doświadczenie w sprzedaży usług oferowanych przez naszą Spółkę, zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów. Masz szansę na rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie
.

Opis stanowiska 

  • Realizacja założonego planu handlowego poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów na usługi stałe,
  • Pozyskiwanie nowych i potencjalnych klientów oraz budowanie ich bazy,
  • Obsługa klientów – obsługa telefoniczna, organizacja spotkań handlowych na terenie województwa: Podkarpackiego, Małopolskiego, Lubelskiego, Świętokrzyskiego,Mazowieckiego,Podlaskiego,Warmińsko-Mazurskiego
  • Przygotowywanie ofert handlowych (kalkulacja, dokumentacja przetargowa),
  • Przygotowanie i prowadzenie rozmów/negocjacji handlowych. 

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług na rynku B2B,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych związanych ze spotkaniami i sprzedażą usług
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, kreatywność, sumienność,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wysoka kultura osobista, 

Mile widziane

  • Miejsce zamieszkanie na terenie województwa: Podkarpackiego, Małopolskiego, Lubelskiego lub Świętokrzyskiego
  • Znajomość rynku dużych przedsiębiorstw na terenie województwa Podkarpackiego, Małopolskiego, Lubelskiego i Świętokrzyskiego.
  • Doświadczenie sprzedażowe poparte sukcesami na rynku Facility Managment
  • Umiejętność korzystania z systemu CRM

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • System prowizyjny oparty na przejrzystych zasadach
  • Samodzielność w organizacji własnej pracy
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w stabilnej i rozwijającej się firmie;
  • Odpowiednie narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy, Internet)

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżących i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922).”

Informujemy, że: podane w CV dane osobowe będą przetwarzane w bieżącym procesie rekrutacji. (a za zgodą kandydata także w przyszłych) przez HS Multiservices Sp. z o.o., który jest administratorem tych danych; kandydaci mają prawo przeglądania swoich danych i ich poprawiania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy