Ta oferta pracy jest nieaktualna od 468 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. handlu w Dziale Sprzedaży Międzynarodowej

  • Poznań, Baranowo (pow. poznański; gm. Tarnowo Podgórne), wielkopolskie
  • Specjalista
  • 23.01.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asgard Sp. z o.o.

    Bezpośredni importer upominków reklamowych, lider branży w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. handlu w Dziale Sprzedaży Międzynarodowej

    Miejsce pracy: Poznań (okolice), Baranowo (pow. poznański; gm. Tarnowo Podgórne)
    Region: wielkopolskie

    Zakres obowiązków:

    • utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie poprzez: rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, wizyty handlowe (sporadyczne) , udział w targach, a także dystrybucję katalogów,
    • prowadzenie bazy danych klientów oraz bieżąca jej aktualizacja i weryfikacja w systemie klasy ERP,
    • obsługa klientów w tym w szczególności: przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień, dbanie o prawidłową realizację zamówień klientów,
    • prowadzenie rozmów i negocjacje handlowych, a także procesu reklamacyjnego,
    • osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz przeprowadzanie analiz,
    • organizowanie sporadycznych delegacji do klientów,
    • aktywny udział w targach zagranicznych,
    • informowanie klientów o stanie zadłużenia oraz przestrzeganie warunków płatności zgodnie z polityką firmy,
    • praca w systemie klasy ERP,
    • inne prace, zlecone przez przełożonego.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia min. średniego,
    • rocznego doświadczenia w handlu,
    • znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny) oraz języka angielskiego w stopniu pozwalającym na bezproblemową komunikację (współpraca z klientami zagranicznymi)
    • łatwości nawiązywania kontaktów,
    • dobrej organizacji pracy,
    • odpowiedzialności i samodzielności,
    • otwartości na nowe wyzwania i kreatywności,
    • znajomości obsługi komputera w środowisku Windows oraz pakietu Microsoft Office – Excel i Word,
    • wysokiej kultury osobistej,
    • czynnego prawa jazdy kat. B.,
    • mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu klasy ERP.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę,
    • bardzo dobre warunki pracy i płacy,
    • niezbędne narzędzia do wykonywania swoich obowiązków,
    • pracę w godz. od 8.00 do 16.00,
    • stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
    • miejsce w strukturach dynamicznie rozwijającego się lidera branży

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"