Specjalista ds. sprzedaży

  • podlaskie
  • Specjalista
  • 07.05.2019
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 06.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sun Sun Sun
    Oprogramowanie Marketplanet to autorskie rozwiązanie klasy Enterprise wspierające procesy zakupowe w przedsiębiorstwach oraz pełną komunikację z dostawcami w ramach platformy B2B.
     
    Tworzymy systemy skalowalne na tysiące użytkowników, oparte o technologię Webową, zgodnie z filozofią przetwarzania w chmurze (Cloud computing). Nazywamy je Platformą Zakupową Marketplanet, która wykorzystywana jest nie tylko w małych i średnich firmach, ale przede wszystkim w największych korporacjach w Polsce i za granicą.
     
    Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji.
     
    Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Poszukujemy osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. sprzedaży
    Miejsce Pracy: Cała Polska
    Nasz zespół tworzy OnePlace i jest z tego dumny – to Marketplace B2B i chmura skupiająca dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw.

    Jesteśmy częścią Marketplanet - dynamicznie rozwijającej się firmy, z 18-letnim doświadczeniem na rynku. Pracujemy w młodym zespole, starając się unikać rutyny dużych korporacji.
    Do naszego biura sprzedaży i obsługi klienta w Łodzi, poszukujemy pozytywnie nastawionej osoby, która wesprze nasze działania sprzedażowe.
     
    Jeśli lubisz się uczyć i dzielić wiedzą, a rozmowy z ludźmi to Twoja pasja, to z nami będziesz mógł/a się sprawdzić i rozwijać. Wystarczy, że chcesz:
    • Zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klientów naszego portalu,
    • Sprzedawać nie chodząc po domach 😊 – pracujemy zdalnie, robimy demo online i dbamy o klienta wykorzystując fajne i nowoczesne narzędzia,
    • Dobrze znasz lub chcesz się nauczyć produktów działających w modelu SaaS [Software as a Service],
    • Sprzedawać i czerpać z tego dodatkowe profity – od początku dajemy system prowizyjny,
    • Mieć wpływ i uczestniczyć w rozwoju naszego produktu,
    • Wykorzystywać najnowsze narzędzia/techniki/metody do pozyskiwania nowych Klientów oraz współpracować z działem marketingu,
    • Lubić pracę, gdzie liczą się postawione cele.

    Co powinno Cię cechować, żeby dobrze Ci się z nami pracowało:

    • Pozytywne nastawienie – warunek konieczny! 😊
    • Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z ludźmi,
    • Umiejętność i zapał do tłumaczenia i rozwiązywania problemów Użytkowników online,
    • Konsekwentna realizacja celów, które stawiasz przed sobą,
    • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
    • Powinieneś cenić współpracę z ludźmi i szanować ich osiągnięcia,
    • Kreatywnie podchodzić do rozwiązywania problemów,
    • Twoim atutem może być doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta i prowadzeniu korespondencji biznesowej,
    • Powinieneś lubić pracę w małym, kameralnym zespole - nie jesteśmy Call Center.

    Mile widziane:

    • znajomość sposobu pracy z systemami CRM [Zoho],
    • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
    • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
    • umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji z klientami.
    Oferujemy:


    Osoby zainteresowane pracą na powyższym stanowisku zapraszamy do przesłania dokumentów (CV i list motywacyjny).
    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.