Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych w czasopiśmie

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

Polska 13

Jeżyce

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż powierzchni reklamowych dla czasopism branżowych takich jak; służby utrzymania ruchu, nowoczesny magazyn

  • Pozyskiwanie partnerów i sponsorów na prestiżowe konferencje;

  • Rozwijanie nowych form reklamy na eventach online i w obszarze digital;

  • Aktywne prowadzenie rozmów handlowych na otrzymanej bazie klientów;

  • Wyszukiwanie na rynku potencjalnych nowych kontrahentów;

  • Utrzymywanie stałych i długofalowych relacji z partnerami biznesowymi;

  • Długofalowa współpraca z klientem w zakresie analizy potrzeb, sporządzania ofert i doradzanie najlepszych rozwiązań reklamowych;

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na budowaniu relacji biznesowych;

  • Łatwość w nawiązywaniu relacji i prowadzenia negocjacji biznesowych;

  • Wysoka kultura osobista, gotowość do reprezentowania firmy podczas konferencji i wydarzeń branżowych;

  • Umiejętność zarządzania projektami i pracy pod presją czasową i zadaniową;

  • Dojrzałość biznesowa i odpowiedzialność za projekt;

  • Wyczucie rynkowe oraz duża intuicja osobista;

  • Pozytywne nastawienie do dynamicznego stylu pracy;

To oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontraktu B2B;

  • Przejrzyste zasady wynagradzania;

  • Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku 8-16;

  • Szeroki wachlarz benefitów (m.in.: prywatna opieka medyczna, benefity finansowe z okazji świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy, nagrody jubileuszowe);

  • Stabilne zatrudnienie w partnerskiej, przyjaznej atmosferze;

  • Możliwość współtworzenia wiodących czasopism opiniotwórczych dla specjalistów

  • Realną szansę na rozwój i realizację własnych, ambitnych pomysłów – będziesz mieć wpływ na wygląd i zawartość czasopism.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Dodatkowy dzień urlopu na urodziny

Przewidujemy trzy etapy rekrutacji:

  • 👉 Krótka rozmowa telefoniczna podczas której zapytam m.in o twoje oczekiwania finansowe dostępność i dopytam o kwestie które mnie zaciekawiły w Twoim CV

  • 👉 Po rozmowie telefonicznej zaproszę Cię na spotkanie online, spotkamy się na nim w dwójkę opowiem trochę o firmie i stanowisku, będę chciała też poznać trochę bliżej Ciebie; twoje zainteresowania, cele i oczekiwania wobec nas jako twojego potencjalnego przyszłego pracodawcy 😊

  • 👉Ostatnim etapem jest spotkanie w siedzibie firmy bądź Online z kierowniczką obszaru na którym będziemy chcieli dowiedzieć się więcej o twoim dotychczasowym doświadczeniu, umiejętnościach odpowiemy też na twoje wszystkie pytania i wątpliwości

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią międzynarodowego holdingu mediowego Forum Media Group, który dociera do ponad 20 milionów czytelników w całej Europie. Jesteśmy liderem wśród wydawców czasopism branżowych i publikacji specjalistycznych oraz organizatorów szkoleń i konferencji dla specjalistów. Posiadamy platformę szkoleniową UNIQSKILLS, organizujemy konferencje branżowe, webinary i eventy. W naszym portfolio posiadamy takie prenumeraty jak Charaktery, Hr Biznes Partner, Pies z Charakterem lub Online Marketing

Przewiń do profilu firmy