prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych w czasopiśmie
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
- Poznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Polska 13
Jeżyce
Poznań
Twój zakres obowiązków
Sprzedaż powierzchni reklamowych dla czasopism branżowych takich jak; służby utrzymania ruchu, nowoczesny magazyn
Pozyskiwanie partnerów i sponsorów na prestiżowe konferencje;
Rozwijanie nowych form reklamy na eventach online i w obszarze digital;
Aktywne prowadzenie rozmów handlowych na otrzymanej bazie klientów;
Wyszukiwanie na rynku potencjalnych nowych kontrahentów;
Utrzymywanie stałych i długofalowych relacji z partnerami biznesowymi;
Długofalowa współpraca z klientem w zakresie analizy potrzeb, sporządzania ofert i doradzanie najlepszych rozwiązań reklamowych;
Nasze wymagania
Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na budowaniu relacji biznesowych;
Łatwość w nawiązywaniu relacji i prowadzenia negocjacji biznesowych;
Wysoka kultura osobista, gotowość do reprezentowania firmy podczas konferencji i wydarzeń branżowych;
Umiejętność zarządzania projektami i pracy pod presją czasową i zadaniową;
Dojrzałość biznesowa i odpowiedzialność za projekt;
Wyczucie rynkowe oraz duża intuicja osobista;
Pozytywne nastawienie do dynamicznego stylu pracy;
To oferujemy
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub kontraktu B2B;
Przejrzyste zasady wynagradzania;
Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku 8-16;
Szeroki wachlarz benefitów (m.in.: prywatna opieka medyczna, benefity finansowe z okazji świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy, nagrody jubileuszowe);
Stabilne zatrudnienie w partnerskiej, przyjaznej atmosferze;
Możliwość współtworzenia wiodących czasopism opiniotwórczych dla specjalistów
Realną szansę na rozwój i realizację własnych, ambitnych pomysłów – będziesz mieć wpływ na wygląd i zawartość czasopism.
Benefity
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
preferencyjne pożyczki
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Dodatkowy dzień urlopu na urodziny
Przewidujemy trzy etapy rekrutacji:
👉 Krótka rozmowa telefoniczna podczas której zapytam m.in o twoje oczekiwania finansowe dostępność i dopytam o kwestie które mnie zaciekawiły w Twoim CV
👉 Po rozmowie telefonicznej zaproszę Cię na spotkanie online, spotkamy się na nim w dwójkę opowiem trochę o firmie i stanowisku, będę chciała też poznać trochę bliżej Ciebie; twoje zainteresowania, cele i oczekiwania wobec nas jako twojego potencjalnego przyszłego pracodawcy 😊
👉Ostatnim etapem jest spotkanie w siedzibie firmy bądź Online z kierowniczką obszaru na którym będziemy chcieli dowiedzieć się więcej o twoim dotychczasowym doświadczeniu, umiejętnościach odpowiemy też na twoje wszystkie pytania i wątpliwości
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Jesteśmy częścią międzynarodowego holdingu mediowego Forum Media Group, który dociera do ponad 20 milionów czytelników w całej Europie. Jesteśmy liderem wśród wydawców czasopism branżowych i publikacji specjalistycznych oraz organizatorów szkoleń i konferencji dla specjalistów. Posiadamy platformę szkoleniową UNIQSKILLS, organizujemy konferencje branżowe, webinary i eventy. W naszym portfolio posiadamy takie prenumeraty jak Charaktery, Hr Biznes Partner, Pies z Charakterem lub Online Marketing