Ta oferta pracy jest nieaktualna od 138 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Sprzedaży

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 29.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Sprzedaży
    Miejsce pracy: Szczecin

    Dla branży Digital Factory w firmie Siemens poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskanie i rozwój nowych kontaktów handlowych oraz realizację planów sprzedażowych w zakresie produktów i systemów automatyki przemysłowej. 

    Jaki będzie zakres moich obowiązków?

    • Aktywne pozyskiwanie Klientów Końcowych i projektów, firm OEM oraz Integratorów Systemów,
    • Nawiązywanie i rozwijanie nowych kontaktów handlowych,
    • Przygotowanie ofert handlowych i prezentacji produktowych dla klientów,
    • Realizacja celów sprzedażowych,
    • Doradztwo w zakresie doboru produktów czy systemów automatyki a także dobór napędów,
    • Zarządzanie i aktualizowanie bazą CRM,
    • Analiza rynku i konkurencji,
    • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów.

      Jakie wymagania muszę spełnić, aby ubiegać się o tę pracę?

    • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektrotechnika lub automatyka i robotyka),
    • Doskonała znajomość klientów na podległym regionie pracy
    • Minimum 3-4 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze automatyki przemysłowej (warunek konieczny),
    • Mile widziane co najmniej trzyletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych,
    • Doświadczenie w kontaktach z osobami na różnych szczeblach w organizacji,
    • Dobra znajomość pakietu MS Office,
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym w mowie i piśmie (w tym języka technicznego),
    • Orientacja na wynik - umiejętność pracy pod presją czasu i rezultatu;
    • Umiejętność identyfikacji Klientów, ich potrzeb i odpowiedniego na nie reagowania,
    • Łatwość nawiązywania kontaktów,
    • Samodzielność i inicjatywa w działaniu,
    • Wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem,
    • Posiadanie prawa jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych na terenie kraju.

    Co jeszcze warto wiedzieć?

    96% pracowników uznaje Siemensa za atrakcyjnego pracodawcę (wyniki ankiety przeprowadzonej w ramach projektu Nowej Filozofii Pracy). 

    Oferujemy:

    • Stanowisko o dużej odpowiedzialności z możliwością budowania strategii w doświadczonym, międzynarodowym zespole profesjonalistów,
    • Profesjonalny system szkoleń dostosowany do potrzeb i celów zawodowych,
    • Możliwość prowadzenia i wspierania różnorodnych projektów – m.in. Wolontariat, Fit Challenge, spotkania integracyjne,
    • Atrakcyjny pakiet benefitów m.in: system kafeteryjny – karta Multisport, bilety do kina/teatru/koncerty, zakupy; prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dodatkowe płatne dni wolne, karta lunchowa, karta kredytowa, dofinansowanie urlopu wypoczynkowego, vouchery na Święta Bożego Narodzenia).

    W jaki sposób mogę aplikować?

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji on-line za pośrednictwem przycisku „Aplikuj”.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).