Ta oferta pracy jest nieaktualna od 113 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-03-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Należymy do grona trzech największych firm szkoleniowych w Polsce. Od dziesięciu lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów oraz studiów podyplomowych we współpracy z najlepszymi uczelniami w Polsce (m.in. Akademią Leona Koźmińskiego)
     
    CO NAS WYRÓŻNIA? 
     
    W rankingu „Book of Lists 2017/2018” znaleźliśmy się w gronie wyróżnionych firm, trzeci rok z rzędu  zajmując 1. miejsce w kategorii „Training Companies”.

    Gazeta Finansowa kolejny raz opublikowała ranking „Najlepszych firm szkoleniowych w Polsce”, w którym trzeci raz z rzędu zajęliśmy 1. miejsce  
    Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
    Miejsce pracy: Warszawa

    Szukasz firmy, z którą chcesz się związać na dłużej, Chcesz pracować w firmie, która jest liderem rynku w branży szkoleniowej? Obecnie poszukujemy osób do działu szkoleń finansowych oraz szkoleń it.


    Co będzie Twoim zadaniem?

    • Tworzenie oferty oraz sprzedaż szkoleń biznesowych do firm
    • Realizacja planów sprzedażowych, za które zapłacimy Ci premię
    • Budowanie oraz utrzymywanie relacji z Klientem
    • Telefoniczna obsługa klientów biznesowych oraz obsługa systemu CRM niezbędnego do pracy 

    Co możesz zyskać dołączając do naszego zespołu?

    • Zapewniamy pracę w jednej z największych firm szkoleniowych w Polsce
    • Stałe wynagrodzenie oraz przejrzysty system prowizyjny. Twoja premia może kilkukrotnie przewyższać podstawę
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia awansu w strukturach firmy
    • Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne i sprzedażowe
    • Wyjazdy oraz spotkania integracyjne
    • Stałe, dogodne godziny pracy (8-16) w ścisłym centrum Warszawy

    Wymagania:

    • Podstawowa znajomość obsługi komputera
    • Wysoka kultura osobista i cierpliwość
    • Komunikatywność i pozytywne nastawienie
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Miły głos i dobra dykcja
    • Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków
    • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
    • Wykształcenie minimum średnie

    Osoby aplikujące na w/w stanowisko proszone są o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).