dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Sprzedaży Usług
Intelligent Technologies S.A.
- Aleja Krakowska 61A, Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)Sękocin Nowy (pow. pruszkowski), mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatów
Intelligent Technologies S.A.
Aleja Krakowska 61A
Sękocin Nowy (pow. pruszkowski)
Twój zakres obowiązków
prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów Biznesowych za pomocą wszystkich dostępnych narzędzi,
tworzenie ofert handlowych,
prowadzenie rozmów z potencjalnymi Klientami firmy,
współpraca z działami technicznymi oraz działami marketingu i obsługi Klienta,
odpowiadanie na zapytania dotyczące usług,
wparcie Klientów przy rozwiązywaniu problemów.
Nasze wymagania
zaangażowania i chęci rozwoju osobistego,
doświadczenia w obsłudze Klienta Biznesowego,
umiejętności sprzedaży popartej co najmniej 2-letnim doświadczeniem,
wykształcenia wyższego oraz umiejętności sprzedaży,
znajomość branży teleinformatycznej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system motywacyjny,
elastyczne godziny pracy,
możliwość pracy hybrydowej ( praca zdalna lub w siedzibie firmy),
możliwość korzystania z firmowej floty samochodowej w celach służbowych,
narzędzia pracy : zaawansowany CRM, służbowy laptop, monitor, telefon stacjonarny i komórkowy,
dostęp do materiałów edukacyjnych, szkoleń wewnętrznych oraz kursów online,
pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy,
działalność odpowiedzialną społecznie w ramach Fundacji Intelligent Technologies.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
firmowa drużyna sportowa
kawa / herbata
parking dla pracowników
program rekomendacji pracowników
możliwość pracy hybrydowej
wolontariat pracowniczy
inicjatywy dobroczynne
służbowy laptop, telefon, samochód
Intelligent Technologies S.A.
Intelligent Technologies to polska firma założona w 2003 roku. Od 18 lat świadczymy usługi z zakresu nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych oraz zapewniamy kompleksową obsługę teleinformatyczną wielu firm i instytucji publicznych.
Naszym priorytetem jest być na bieżąco w czasach błyskawicznie powstających nowoczesnych technologii.
ODPOWIEDZIALNY SPOŁECZNIE BIZNES:
Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie. Pozostając w zgodzie z naszą filozofią uważamy, że najlepszą inwestycją jest inwestycja w ludzi – to oni napędzają rozwój. W związku z tym 25.06.2015 r. powołaliśmy do życia Fundację Intelligent Technologies S.A. której celem jest edukacja i zwiększenie świadomości ludzi z zakresu nowych technologii. Fundacja wspiera wszechstronny rozwój i naukę osób w każdym wieku, wykorzystując dorobek psychologii, socjologii i ICT.
NASZE INICJATYWY:
IM2BE – aplikacja dla rodzin z dziećmi – wraz z naszą Fundacją opracowaliśmy pierwszą w Polsce aplikację dla rodzin z dziećmi, która wspiera procesy wychowawcze rodziców oraz pomaga odnaleźć się we współczesnej rzeczywistości całym rodzinom.
KONKURS Stwórz bohatera Im2be – Nasza Fundacja we współpracy z Fundacją Instytutu Matki i Dziecka zorganizowała w 2021 roku konkurs dla pacjentów Instytutu Matki i Dziecka oraz użytkowników aplikacji Im2be, którego efektem były wspaniałe prace przedstawiające jak dzieci wyobrażają sobie bohatera w naszej aplikacji.
BEZPŁATNE WARSZTATY DLA RODZICÓW I DZIECI – Powołana przez nas Fundacja zawsze z uśmiechem na twarzy organizowała warsztaty dla rodziców oraz dzieci o tematyce cyberbezpieczeństwa. Początkowo odbywały się w formie stacjonarnej we współpracy z warszawskimi szkołami. Ze względu na obecną sytuację warsztaty prowadzone są w formie webinarium.
PIKNIK NAUKOWY – wielokrotnie nasi pracownicy za pośrednictwem Fundacji Intelligent Technologies brali udział w Pikniku Naukowym Polskiego Radia oraz Centrum Nauki Kopernik.
Szukamy osób:
które na co dzień będą odpowiadać za wyszukiwanie, ofertowanie i pozyskiwanie nowych Klientów dla naszej firmy,
szukamy drapieżników, myśliwych i wędkarzy, którzy lubią to co robią i nie boją się wyzwań,
szukamy osób ambitnych i ukierunkowanych na realizację celów, które wspólnie wyznaczamy.
Etapy rekrutacji: dwuetapowa rekrutacja
1- Video konferencja z kandydatem
2- Rozmowa rekrutacyjna w siedzibie firmy