Ta oferta pracy jest nieaktualna od 397 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. sprzedaży w segmencie B2B

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Specjalista
  • 22.12.2016

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. sprzedaży w segmencie B2B
Miejsce pracy: Rzeszów

Chcesz pracować w sektorze finansowym, potrafisz budować relacje i chcesz widzieć wymierne efekty swojej pracy?

Jako Specjalista ds. sprzedaży w segmencie B2B dołączysz do ambitnego zespołu i będziesz odpowiadać za sprzedaż konkurencyjnego na rynku produktu w obszarze MSP. Chcesz dowiedzieć się więcej o zespole, kulturze organizacyjnej, naszej metodyce pracy?  Zaaplikuj – chętnie odpowiemy na pytania i opowiemy o szczegółach pracy.

 

Jakie możliwości aktywujesz dołączając do naszego zespołu?

Wynagrodzenie:

  • konkurencyjne stałe wynagrodzenie podstawowe,
  • premia miesięczna uzależniona od wyników Twojej pracy w przedziale od 2 000 do ponad 30 000 zł,
  • atrakcyjny system benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.

Narzędzia pracy:

  • zwrot kosztów paliwa, laptop, telefon komórkowy,
  • wsparcie asystenckie Call Center w umawianiu spotkań sprzedażowych,
  • nowoczesne narzędzie prospectingowe zawierające kontakty do firm z Twojego obszaru,
  • wyróżniająca się oferta produktowa – elastyczne rozwiązania produktowe, które zostały czterokrotnie nagrodzone w rankingu „Gazety Bankowej” za obsługę najwyższej jakości.

Możliwości rozwoju i awansu:

  • możliwość awansu na stanowisko z wyższym wynagrodzeniem i samochodem służbowym już po 9 miesiącach,
  • program szkoleń sprzedażowych i produktowych, które wpływają na możliwość rozwoju,
  • praca w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija,
  • praca z silną marką, która cieszy się ogromnym zaufaniem Klientów.

Jako Specjalista ds. sprzedaży w segmencie B2B będziesz:

  • aktywnie pozyskiwać klientów biznesowych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
  • sprzedawać ubezpieczenia grupowe dla firm, utrzymywać relacje z portfelem powierzonych klientów B2B,
  • odpowiadać za realizację planu w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych do klientów biznesowych,
  • identyfikować potrzeby Klientów B2B oraz przygotowywać oferty odpowiadającej tym wymaganiom,
  • budować pozytywny wizerunek Nationale Nederlanden wśród klientów biznesowych.

Czego potrzebujesz, aby dołączyć do Nationale Nederlanden?

  • minimum dwóch lat doświadczenia w sprzedaży w segmencie B2B,
  • doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu klientów biznesowych,
  • przedsiębiorczości, dynamizmu oraz gotowości do pracy w terenie,
  • umiejętności budowania i utrzymywania relacji z klientami biznesowymi,
  • umiejętności słuchania, analizy potrzeb oraz przekonywania klientów,
  • nastawienia na cel i konsekwencji w działaniu.

Dowiedz się o Nationale-Nederlanden i procesie rekrutacji na www.nn.pl/kariera

Administratorem danych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.