Oferta pracy

Specjalista ds. Sprzedaży

Media Saturn Holding Polska

Media Saturn Holding Polska

Aleja Krakowska 61

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Sprzedaż pełnej gamy produktów dostępnych w markecie bez podziału na kategorie

  • Doradztwo w zakresie produktów i usług dodatkowych dostępnych w markecie

  • Dbanie o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym

  • Dbanie o pełną dostępność i widoczność produktów na sklepie

  • Zapraszanie Klientów do Kluby MediaMarkt - programu lojalnościowego z korzyściami

Nasze wymagania

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i gadżetami

  • Otwartość i komunikatywność

  • Orientacja na cel

  • Łatwość uczenia się nowych rzeczy

To oferujemy

  • Premia za wyniki

  • Prywatna opieka medyczna

  • Karta sportowa/żywieniowa

  • Testowanie gadżetów

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Dodatki okolicznościowe

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • karta sportowa/żywieniowa

Etapy rekrutacji
1

Kontakt telefoniczny

2

Spotkanie z managerem działu

3

Spotkanie z HR

Media Saturn Holding Polska

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, bo przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to Twój cel. Na początek wdrożysz się w życie naszej firmy. Poznasz naszą kulturę, wartości, nasze cele i misję. Poznasz też szczegółowo obszar swojej odpowiedzialności.

Przewiń do profilu firmy

Co będziesz sprzedawać?

  • Sprzęt i produkty dostępne w markecie - od smartfonów przez RTV/AGD po kulturę i gaming.

  • Usługi z pakietu „Zrobimy to za Ciebie”, m.in. pierwsze instalacje, wniesienie sprzętu itp.

  • Usługi dodatkowe, m.in. gwarancja, zabezpieczenie szybki smartfona, finansowanie zakupów

Po czym poznasz, że radzisz sobie świetnie?

  • Poziom realizacji miesięcznego celu sprzedażowego

  • Wskaźnik NPS, czyli informacja zwrotna od Klientów w zakresie jakości obsługi

  • Poziom sprzedaży usług dodatkowych

  • Dobra ocena „tajemniczego Klienta”

Czego się nauczysz?

  • Nowej kultury organizacji i metodyki pracy

  • Będziesz na bieżąco z nowinkami technologicznymi

  • Nauczymy Cię sprzedawać zgodnie ze strategią Pasja do Klienta

  • Przeszkolimy Cię z produktów finansowych i usług dodatkowych

  • Pracy na celach i wskaźnikach