Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-07-09

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Sprzedaży
    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferujemy

    Stałe
    wynagrodzenie
    Umowę
    o pracę
    Prywatną opiekę medyczną
    Szkolenia
    Prezenty
    świąteczne
    Kartę
    sportową
    Dodatkowe ubezpieczenia
    Pakiet
    relokacyjny

    jak pracujemy i z kim pracujemy

        
     
    Elastyczny
    czas pracy
     
    praca
    w zespole
     
    ponad 7000
    pracowników
     

    Jaką pracę będziesz wykonywać?

    • przyjmowanie i potwierdzanie zamówień na dostawy dla kluczowych klientów,
    • realizacja dostaw zgodnie z zamówieniami i warunkami określonymi w umowach handlowych,
    • prowadzenie bieżącej korespondencji handlowej,
    • kompletowanie i archiwizowanie dokumentów,
    • prowadzenie reklamacji jakościowych i ilościowych,
    • przygotowywanie zestawień sprzedaży krajowej, informacji o udzielonych rabatach, obrotach w różnych ujęciach i płaszczyznach,
    • zaopatrywanie działu w niezbędne materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych oraz inne przedmioty i urządzenia niezbędne do bieżącej działalności komórki,
    • aktualizowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących zwrotu produktów przeterminowanych, produktów nieodpowiedniej jakości – środków odurzających, substancji psychotropowych oraz prekursorów sklasyfikowanych w kategorii 1,
    • udział we wdrażaniu nowoczesnych technik komputerowych w zakresie przetwarzania, archiwizowania, emisji dokumentów w oparciu o obowiązujące systemy informatyczne.
     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • znajomość obsługi komputera z zakresu Ms Office i Oracle,
    • znajomość zagadnień handlowych i logistycznych,
    • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów,
    • dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
    • nastawienie na rezultat,
    • nastawienie na potrzeby klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
    • umiejętność pracy w zespole.