Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Strategicznych Źródeł Zakupów

  • Gdańsk, pomorskie
  • Specjalista
  • 13.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Strategicznych Źródeł Zakupów
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Oferujemy

    Stałe
    wynagrodzenie
    Umowę
    o pracę
    Prywatną opiekę medyczną
    Szkolenia
    Prezenty
    świąteczne
    Kartę
    sportową
    Dodatkowe ubezpieczenia
    Pakiet
    relokacyjny

    jak pracujemy i z kim pracujemy

        
     
    Regularny
    czas pracy
     
    praca
    w zespole
     
    ponad 7000
    pracowników
     

    Umowa o pracę na zastępstwo (18 miesięcy)

     

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne prowadzenie procesu sourcingu materiałów dla potrzeb produkcji zgodnie z obowiązującymi procedurami w zakresie prowadzenia akcji ofertowej, oceny ofert, negocjacji handlowych, wyboru dostawców oraz inicjowania procesu ich kwalifikacji.

    Główne zadania:

    • Prowadzenie negocjacji handlowych;
    • Współpraca z Dostawcami – utrzymanie i rozwój profesjonalnych kontaktów z Dostawcami;
    • Inicjowanie oraz prowadzenie procesów kwalifikacji Dostawców (sourcing nowych źródeł dostaw, pozyskiwanie odpowiedniej dokumentacji jakościowej oraz zakupowej, monitoring zadań)
    • Współpraca z Klientem Wewnętrznym
    • Tworzenie, monitorowanie i regularna aktualizacja bazy Dostawców celem szybkiego i efektywnego wyboru źródła dostawy;
    • Raportowanie zgodnie z zasadami obowiązującymi w organizacji;
    • Dokonywanie oceny Dostawców – zgodnie z wymogami procedury oceny i ewaluacji Dostawców;
    • Prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami.
     

    Oczekujemy:

    • Doświadczenie na stanowisku z obszaru zakupów produkcyjnych w firmie o profilu farmaceutycznym, chemicznym lub pokrewnym;
    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne;
    • Zdolności negocjacyjne – umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych;
    • Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych
    • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
    • Umiejętność budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, nastawienie na współpracę, proaktywna komunikacja;
    • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dbałość o szczegóły;
    • Znajomość narzędzi i systemów zakupowych i sourcingowych typu Oracle / SAP;
    • Biegła znajomość pakietu MS Office;
    • Zdolności analityczne;