Oferta pracy

Specjalista ds. Systemów Obsługi Klienta

IKEA Retail, WarszawaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

IKEA Retail, Warszawa

Aleja Krakowska 61

Warszawa

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW OBSŁUGI KLIENTA, IKEA RETAIL, DOMOLINIA, WARSZAWA/OKĘCIE

W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień, a to kim jesteś, jest dla nas ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.

 

O Tobie:

  • jesteś osobą zorganizowaną i chętnie działającą z własnej inicjatywy,
  • potrafisz biegle posługiwać się programami do raportowania i analiz takimi jak IBM Cognos Analitics, Power Bi, Qlick Sense, zaawansowany Microsoft Excel,
  • analityczne myślenie jest Twoją mocną stroną,
  • posiadasz umiejętności interpersonalne w zakresie współpracy i komunikacji,
  • wiesz jak ustalać priorytety i organizować własną pracę,
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • dodatkowym, dużym atutem będzie znajomość procesów i systemów Call Center (Workforce, PureCloud, Pure Collect), jak również znajomość podstaw automatyki RPA (Robotic Process Automation).

O stanowisku:


Jako Specjalista ds. Systemów Obsługi Klienta będziesz odpowiadać za tworzenie raportów, analizę, a także przygotowywanie rekomendacji do wdrożenia w obszarze sprzedaży zdalnej. Do Twoich zadań będzie należało również wspieranie członków zespołu Business Service zajmującego się m.in. zapewnieniem stabilności działania systemów Call Center, jak również procesami związanymi z automatyzacją i raportowaniem.               

 

Główne zadania:

  • tworzenie raportów i analiza danych sprzedażowych w obrębie sprzedaży zdalnej,
  • tworzenie tygodniowych podsumowań i analiza trendów sprzedażowych w oparciu o wyniki sprzedażowe, satysfakcję klientów i procesy reklamacyjne,
  • aktywna i regularna praca nad rozwiązaniami biznesowymi zmierzającymi do jak największej automatyzacji procesów,
  • ustalanie priorytetów i podejmowanie decyzji dotyczących wprowadzenia zmian w ramach swojego zakresu obowiązków, w celu poprawienia doświadczenia klienta oraz zwiększenia sprzedaży,
  • aktywne poszukiwanie rozwiązań automatycznych, które umożliwią wyeliminowanie powtarzalnych i wieloseryjnych zadań obciążających codzienną pracę.

 

Chcemy: 

  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę, 
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby, 
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,  
  • doceniać Twoje osiągnięcia,  
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.

 

W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie. 

 

Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa INGKA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

 

Czujesz, że to praca dla Ciebie?

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy