Ta oferta pracy jest nieaktualna od 517 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Systemów Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Systemów Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa
    ID: 64292

    Zadania:

    • Wsparcie dla rozwoju  i projektowania systemów obsługowych IVR/USSD/SMS.
    • Zlecanie zmian w systemach oraz testy wdrożeniowe.
    • Odpowiedzialność za implementację zmian w zarządzanych aplikacjach i ich raportowanie.
    • Wsparcie klienta wewnętrznego z  w zakresie obszarów odpowiedzialności.
    • Zarządzanie relacjami i współpraca z klientami wewnętrznymi w celu optymalizacji i doskonalenia aplikacji i procesów zależnych od w/w systemów.
    • Wsparcie procesów przepływu informacji na różnych poziomach organizacji w ramach realizowanych zadań.
    • Współtworzenie i zarządzanie dokumentacją związaną z zarządzanymi procesami i systemami
    • Inicjowanie własnych projektów oraz uczestnictwo w projektach firmowych w roli właściciela biznesowego systemów.
    • Ścisła współpraca z innymi jednostkami w zakresie wykonywanych obowiązków.
    • Zlecanie nagrań lektorskich do Agencji Nagrań, przygotowanie treści,  kontrola i akceptacja kosztów, odbiór produktu.

    Wymagania:

    • Znajomość procesów biznesowych z obsługi Klienta i/lub sprzedaży w kanałach zdalnych.
    • Orientacja na Klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz wrażliwość na ich potrzeby, koncentracja na satysfakcji klienta i jakości obsługi.
    • Wysoka komunikatywność,  umiejętność przeprowadzania przygotowania i przeprowadzenia prezentacji.
    • Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
    • Znajomość aplikacji: Business Object, MS Visio
    • Umiejętność edytowania plików dźwiękowych w podstawowym zakresie .
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 mile widziana.