Oferta pracy

Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością i Ochrony Środowiska, Europa Centralna

FM LogisticO firmie

  • Tarczyńska 111A, Mszczonów
    Mszczonów, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 8 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

FM Logistic

Tarczyńska 111A

Mszczonów

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz odpowiadał/a za politykę jakości w Grupy FM w regionie Europie Centralnej.

  • Będziesz koordynował/a projekty związane z usprawnianiem i utrzymaniem odpowiedniego poziomu jakości w jednostkach Grupy FM w regionie Europy Centralnej.

  • Będziesz nadzorował/a i prowadził/a wymaganą dokumentację dot. Systemów Zarządzania Jakością, np. procedury, instrukcje, formularze, itp.

  • Będziesz rozwijał/a systemy zarządzania jakością (zgodnie ze standardami branży logistycznej oraz klientów).

  • Będziesz planował/a, prowadził/a i dokumentował/a audyty wewnętrze.

  • Będziesz nadzorował/a i reprezentował firmę podczas audytów certyfikujących.

  • Będziesz monitorował/a przestrzeganie standardów jakościowych w jednostkach Grupy FM zlokalizowanych w regionie Europy Centralnej.

  • Będziesz zarządzał/a oceną ryzyka i inicjował/a działania korygujące w obszarze zarządzania jakością i ochrony środowiska.

  • Będziesz współpracował/a z innymi działami firmy, w tym ze strukturami korporacyjnymi w ramach realizacji projektów w obszarze zarządzania jakością i ochrony środowiska.

  • Będziesz sporządzał/a deklaracje środowiskowe (odpady, woda) do odpowiednich urzędów, działow, wymagających skonsolidowanych deklaracji (jednostki multi-biznesowe).

  • Będziesz monitorował/a i wspomagał/a zespoły w jednostkach biznesowych w zakresie lokalnych deklaracji środowiskowych ( odpady, woda).

  • Będziesz wspomagał/a działania na poziomie Europy Centralnej związane z ekologicznym zrównoważonym rozwojem, segregacją odpadów, zmniejszeniem śladu węglowego.

  • Będziesz wspierał/a inne działy w sprawach związanych ze środowiskiem: zielona energia, transport przyjazny dla środowiska itp.

  • Będziesz zapewniał/a lokalny nadzór nad regulacjami związanymi ze środowiskiem.

  • Będziesz zapewniał/a współpracę oraz bieżącą korespondencję z jednostkami administracji państwowej i samorządu terytorialnego oraz innymi organizacjami i instytucjami w zakresie ochrony środowiska.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy z Systemami Zarządzania Jakością (mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki magazynowej / transportowej).

  • Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji związanej z systemami zarządzania jakością (dokumentacja jakościowa, procedury, polityki, instrukcje).

  • Doświadczenie w prowadzeniu audytów wewnętrznych oraz nadzorze nad audytami certyfikującymi.

  • Umiejętność oceny i zarządzania ryzykiem w obszarze jakości i ochrony środowiska ( dyrektywy Seveso ).

  • Dobra znajomość systemu zarządzania jakością wg ISO 14001:2015.

  • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska.

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Doświadczenie w zarządzaniu i administracji systemem BDO.

Mile widziane

  • Kierunkowe wykształcenie wyższe.

To oferujemy

  • Umowę o pracę.

  • Unikalną możliwość rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku jednej z największych firm logistycznych działających na rynku od 1967 roku.

  • Równowaga między życiem zawodowym i prywatnym.

  • Prywatna opieka medyczna z możliwością rozszerzenia i objęcia członków rodziny.

  • Ubezpieczenie na życie z możliwością rozszerzenia i objęcia ochroną członków rodziny.

  • Pakiet świadczeń z funduszu socjalnego.

  • Karty sportowe (dotowane przez firmę) i drużyny sportowe np. drużyna kolarska.

  • Stabilność zatrudnienia.

  • Zniżki dla pracowników na stacjach LOTOS.

  • Przyjazna atmosfera, różnorodne i międzynarodowe środowisko pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • paczki świąteczne

  • karta Multisport

FM Logistic

FM Logistic Centralna Europa jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego we Francji, obecnego dzisiaj na 3 kontynentach, w 14 krajach na świecie. W regionie Centralnej Europy firma działa w 4 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

FM Logistic CE posiada 19 platform logistycznych, 24 magazyny przeładunkowe i zatrudnia ponad 5 500 pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 000 mkw. powierzchni magazynowej tworząc ponad 1 000 000 miejsc paletowych, a także flotą ok. 2 500 pojazdów.

Jako czołowy operator logistyczny w regionie, firma oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów. W ostatnich latach uwaga organizacji jest skoncentrowana na kompleksowych rozwiązaniach dla łańcucha dostaw wspierających klientów we wdrażaniu ich strategii omnichannel.

Więcej informacji na temat firmy dostępnych pod adresem: www.fmlogistic.pl

Przewiń do profilu firmy