Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. szkoleń i administracji

Human Partner Sp. z o.o.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Jeżeli jesteś urodzonym organizatorem, lubisz kontakt z ludźmi i chciałbyś/chciałabyś rozwijać się w branży szkoleniowej – to chętnie Cię poznamy!

  • Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Twoje główne zadania będą związane z organizacją i obsługą szkoleń dla naszych klientów, zgodnie z wypracowanym standardem, w tym m.in.:

  • Przygotowywanie harmonogramów szkoleń

  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych, raportów, ankiet ewaluacyjnych i certyfikatów dla uczestników, koordynacja procesu logistycznego

  • Nadzór nad przebiegiem szkoleń, hostowane szkoleń on-line, hospitacje szkoleń stacjonarnych

  • Zarządzanie dokumentacją związaną ze szkoleniami (w tym organizowanych w ramach BUR/KFS) oraz pomoc Klientom w rozliczeniu takich szkoleń

  • Obsługa platformy związanej ze szkoleniami dofinansowanymi (BUR)

  • Współpracę z partnerami zewnętrznymi, trenerami i klientami

  • Koordynację spraw administracyjnych w firmie (w tym wprowadzanie faktur do systemu, poczta, zamówienia)

Nasze wymagania

  • Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne, jeśli posiadasz:

  • Co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w obsłudze szkoleń z dofinansowaniem (BUR/KFS) bardzo mile widziane

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne

  • Wykształcenie wyższe (lub ostatni kierunek pięcioletnich studiów); mile widziane kierunki powiązane z zakresem obowiązków

  • Bardzo dobrą znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (szczególnie Power Point i Excel)

  • Łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, samodzielność i spostrzegawczość

  • Wiedzę z dziedziny HR (mile widziana)

  • Prawo jazdy kat. B (mile widziana)

  • Bardzo istotne są dla nas:

  • Samodzielność i odpowiedzialność

  • Łatwość, swoboda i kultura komunikacji międzyludzkiej

  • Zaangażowanie i pasja

To oferujemy

  • Proponujemy umowę o pracę. Ale jesteśmy otwarci na propozycje – poszukujemy osoby, która chce współtworzyć nasz zespół w dłuższej perspektywie

  • Atmosfera otwartości i swobodnego wyrażania własnego zdania

  • Dajemy możliwość udziału w zewnętrznych i wewnętrznych szkoleniach i webinarach

  • Prywatna opieka medyczna

  • Dodatkowe dwa dni płatnego urlopu: W Twoje urodziny i w Wigilię

  • Gwarantujemy brak nudy: różnorodność zadań, pracę przy ciekawych projektach i rozwój

  • Zapewniamy pełen pakiet narzędzi potrzebnych do pracy

  • Pracujemy elastycznie (praca zdalna, stacjonarna i mieszana)

  • Sam decydujesz w jakich godzinach pracujesz.

  • Pracujemy m.in. na narzędziach: Trello, MsOffice365, Zoom, dlatego cenimy znajomość i umiejętność obsługi nowych technologii, a także chęć do nauki nowych rzeczy.

  • Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

  • Pozostali, którzy chcą zrobić coś więcej niż tylko przesłanie CV mogą nagrać również video (do 4 minut) i opowiedzieć np. o sobie, o swoich planach zawodowych i dlaczego chcą dołączyć do naszego zespołu.

O nas

Od 2005 roku Rozwijamy i motywujemy liderów biznesu, managerów i pracowników HR za pomocą szkoleń i konsultingu, wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia cyfrowe. Pomagamy pozyskiwać dotacje na innowacyjne projekty.

Nie jesteśmy korporacją – u nas nie jesteś anonimowy/a. Każdego traktujemy indywidualnie.

Masz wpływ na decyzje i losy firmy – przedstawiaj i realizuj własne pomysły!