Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta

Solaris Bus & Coach S.A.O firmie

Solaris Bus & Coach S.A.

Przemysłowa 12

Murowana Goślina

top
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta

Solaris Bus & Coach S.A.  to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu i ponad 17 000 wyprodukowanych pojazdów, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność zarówno w Polsce, jak i w innych państwach Unii Europejskiej. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach S.A. dołączył do grupy CAF, która objęła 100% udziałów w spółce. 

Obecnie poszukujemy kandydata/-tki do pracy w oddziale firmy, w Murowanej Goślinie k/Poznania:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą obsługę Klientów w języku rosyjskim i/lub angielskim,
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z użytkowaniem pojazdów Solaris,
  • ścisłą współpracę z przedstawicielstwami Solaris, Klientami, Dostawcami i innymi działami w firmie,
  • współtworzenie i weryfikację informacji serwisowych,
  • sporządzanie zestawień, raportów i prezentacji,
  • udział w procesie podnoszenia jakości pojazdów Solaris.

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, techniczne,
  • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi posprzedażnej i/lub w obszarze serwisu,
  • znajomość języków rosyjskiego i angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację- warunek konieczny,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym mile widziana znajomość budowy i zasad działania pojazdów,
  • sprawna obsługa pakietu MS Office,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,

Kandydatom oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
  • platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz kart sportowych (Multisport ilub Ok System), dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, dofinansowanie do posiłków, możliwość nauki języków obcych, pracowniczy program emerytalny.



Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz rozwijać swoje kwalifikacje
w międzynarodowym zespole Solarisa – zgłoś się do nas!


Zapraszamy do złożenia aplikacji on-line za pośrednictwem naszej strony internetowej:

aplikuj

Solaris Bus & Coach S.A.  to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu i ponad 17 000 wyprodukowanych pojazdów, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność zarówno w Polsce, jak i w innych państwach Unii Europejskiej. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach S.A. dołączył do grupy CAF, która objęła 100% udziałów w spółce. 

Obecnie poszukujemy kandydata/-tki do pracy w oddziale firmy, w Murowanej Goślinie k/Poznania:

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą obsługę Klientów w języku rosyjskim i/lub angielskim,
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z użytkowaniem pojazdów Solaris,
  • ścisłą współpracę z przedstawicielstwami Solaris, Klientami, Dostawcami i innymi działami w firmie,
  • współtworzenie i weryfikację informacji serwisowych,
  • sporządzanie zestawień, raportów i prezentacji,
  • udział w procesie podnoszenia jakości pojazdów Solaris.

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, techniczne,
  • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi posprzedażnej i/lub w obszarze serwisu,
  • znajomość języków rosyjskiego i angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację- warunek konieczny,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym mile widziana znajomość budowy i zasad działania pojazdów,
  • sprawna obsługa pakietu MS Office,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,

Kandydatom oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
  • platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz kart sportowych (Multisport ilub Ok System), dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, dofinansowanie do posiłków, możliwość nauki języków obcych, pracowniczy program emerytalny.



Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz rozwijać swoje kwalifikacje
w międzynarodowym zespole Solarisa – zgłoś się do nas!


Zapraszamy do złożenia aplikacji on-line za pośrednictwem naszej strony internetowej:

Ogłoszenie archiwalne