Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

ASUS Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego klientom / partnerom firmy ASUS odpowiadając na zapytania telefoniczne i mailowe w języku polskim / angielskim

  • analizowanie, rozwiązywanie i zgłaszanie problemów technicznych dotyczących usług dla klientów / partnerów przy pierwszym kontakcie lub przekazanie szczegółów do odpowiedniego obszaru wsparcia

  • wykorzystanie dogłębnej znajomości produktów, usług, terminów, odpowiednich systemów i procedur

  • praca z innymi członkami zespołu w celu proaktywnego rozwiązywania zagadnień

  • komunikacja między klientami / partnerami a działem technicznym Centrali Spółki

  • obsługa forum technicznego

  • budowanie bazy wiedzy

Nasze wymagania

  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w trybie Call Center

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową

  • silna orientacja na potrzeby klienta i rozwiązywanie problemów

  • umiejętność wielozadaniowości

  • umiejętność pracy w stresujących sytuacjach przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości obsługi klienta

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • pracę w pełnym wymiarze godzin od 8:30 do 17:00

  • komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie

  • pracę w międzynarodowej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów dodatkowych

ASUS Polska Sp. z o.o.

Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu Call Center i będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów oraz partnerów firmy. Jeśli poruszasz się w obszarze nowych technologii, znasz język angielski i lubisz pracę z klientem – to szukamy właśnie Ciebie!

Przewiń do profilu firmy