Oferta pracy
Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych: Prosimy o dopisanie klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w niezbędnym do bieżącego lub przyszłego procesu rekrutacji przez ASUS Polska Sp. z o. o z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 9, 02-677, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 922). Potwierdzam autentyczność danych zawartych w tym dokumencie aplikacyjnym.”
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

ASUS Polska Sp. z o.o.

4 0005 000 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 8 dni
    do: 30 paź 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego klientom / partnerom firmy ASUS odpowiadając na zapytania telefoniczne i mailowe w języku polskim / angielskim

  • analizowanie, rozwiązywanie i zgłaszanie problemów technicznych dotyczących usług dla klientów / partnerów przy pierwszym kontakcie lub przekazanie szczegółów do odpowiedniego obszaru wsparcia

  • wykorzystanie dogłębnej znajomości produktów, usług, terminów, odpowiednich systemów i procedur

  • praca z innymi członkami zespołu w celu proaktywnego rozwiązywania zagadnień

  • komunikacja między klientami / partnerami a działem technicznym Centrali Spółki

  • obsługa forum technicznego

  • budowanie bazy wiedzy

Nasze wymagania

  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w trybie Call Center

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową

  • silna orientacja na potrzeby klienta i rozwiązywanie problemów

  • umiejętność wielozadaniowości

  • umiejętność pracy w stresujących sytuacjach przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości obsługi klienta

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • pracę w pełnym wymiarze godzin od 8:30 do 17:00

  • komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie

  • pracę w międzynarodowej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów dodatkowych

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

ASUS Polska Sp. z o.o.

Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu Call Center i będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów oraz partnerów firmy. Jeśli poruszasz się w obszarze nowych technologii, znasz język angielski i lubisz pracę z klientem – to szukamy właśnie Ciebie!

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje