Oferta pracy

TPG KATOWICE Sp. z o.o.

Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta z językiem polskim

TPG KATOWICE Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 06 lut 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowis

Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice

ZADANIA:

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety (nie sprzedaż)
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy

czekają na Ciebie liczne benefity:

OCZEKIWANIA:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2
  • Sprawna obsługa MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
  • Mile widziana obsługa systemu iOS

 

oferujemy:

  • Elastyczna forma zatrudnienia – umowa zlecenie lub umowa o pracę
  • Premie wynikowe
  • Pracę zdalną na czas pandemii
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Elastyczny grafik
  • Realną ścieżkę kariery

Teleperformance Polska w liczbach:

Jesteś gotowy, żeby pracować z najlepszymi i zdobywać nowe doświadczenia? Nie zwlekaj! Wyślij swoje CV już dziś!
bottom

Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy osób na stanowis

Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta z językiem polskim

ZADANIA:

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety (nie sprzedaż)
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy

OCZEKIWANIA:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2
  • Sprawna obsługa MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
  • Mile widziana obsługa systemu iOS

 

oferujemy:

  • Elastyczna forma zatrudnienia – umowa zlecenie lub umowa o pracę
  • Premie wynikowe
  • Pracę zdalną na czas pandemii
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Elastyczny grafik
  • Realną ścieżkę kariery

Czekają na Ciebie liczne benefity:

  • Umowa zlecenie lub umowa o pracę 
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Biuro zlokalizowane w budynku wysokiej klasy
  • Profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe
Jesteś gotowy, żeby pracować z najlepszymi i zdobywać nowe doświadczenia? Nie zwlekaj! Wyślij swoje CV już dziś!

Teleperformance Polska w liczbach:

  • 22 lata w Polsce
  • 5 oddziałów w Polsce
  • 45+ narodowości
  • 1500 pracowników
  • 17 obsługiwanych języków

Ogłoszenie archiwalne