Oferta pracy

Specjalista ds. Techniczno-Administracyjnych

TRADYCJA I JAKOŚĆ SP Z O. O.O firmie

TRADYCJA I JAKOŚĆ SP Z O. O.

aleja Jana Kasprowicza 85

Wrocław

Tradycja i Jakość Sp. z o.o. to polska sieć spożywczych marketów dynamicznie działająca we Wrocławiu i jest zaliczana obecnie do grona większych pracodawców na terenie miasta. Gwarantuje stałe i stale rosnące zatrudnienie ponad 300 osobom. Nasza firma stosuje nowoczesny system zarządzania potencjałem ludzkim, a efektywne instrumenty zabezpieczenia socjalnego pracowników tworzone są w pełni zgodnie z prawem i standardami europejskimi.

Specjalista ds. Techniczno-Administracyjnych

Obowiązki :

  • Nadzór nad urządzeniami i instalacjami chłodniczymi, klimatyzacyjnymi, wentylacyjnymi i grzewczymi (kotłownie gazowe). Udział i nadzór nad serwisami zewnętrznymi, konserwacjami, naprawami i usuwaniem awarii w instalacjach i urządzeniach. Odbiory tych usług i ich rozliczanie, prowadzenie dokumentacji gwarancyjnej. Zbieranie ofert i negocjowanie cen za usługi. Prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • Współpraca z UDT w zakresie urządzeń i instalacji podlegających dozorowi, nadzór nad terminami i przygotowaniami do kontroli.
  • Prowadzenie ewidencji czynności naprawczych i serwisowych urządzeń i instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
  • Udział w opracowywaniu planów remontów i modernizacji placówek Spółki w zakresie w/w urzadzeń i instalacji. Sporządzanie zakresów prac remontowych i harmonogramów remontów.
  • Tworzenie budżetu inwestycyjnego i remontowego w zakresie w/w urządzeń i instalacji.
  • Kontrola i weryfikacja dokumentów kosztowych z dokumentacją rozliczeniową.
  • Nadzór nad gazami chłodniczymi. Rejestrowanie ilości zakupu oraz rejestrowanie rozchodu i zużycia gazów, sporządzanie raportów i sprawozdań.
  • Obsługa programu KOBIZE (Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarzadzania Emisjami), sporządzanie raportów i sprawozdań.
  • Nadzorowanie usług kominiarskich, ewidencjonowanie kosztów, rozliczanie faktur i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • Nadzorowanie obsługi i serwisu maszyn czyszczących podłogi, ewidencjonowanie kosztów, rozliczanie faktur i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • Bieżące śledzenie informacji internetowych o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej w celu przekazania ich wewnątrz Spółki.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, branżowe.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata.
  • Uprawnienia SEP do 1kV.
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office.
  • Doskonałe zdolności organizacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • Pracę na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach programu szkoleń
  • Bogaty pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, bony, pożyczki zakładowe)
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla pracowników i członków ich rodzin
  • Nagrody pieniężne za polecanie nowych pracowników

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy