Ta oferta pracy jest nieaktualna od 229 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 2 - 4 tys. zł brutto
  • 2018-03-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    STERNUM Personal Project

    STERNUM Personal Project to dobry kontakt, aby skierować swoją karierę zawodową na nowe tory.
    Więcej o nas na
    www.sternum.pl

    Świetnie czujesz się w obsłudze klienta? Zawsze starasz się profesjonalnie doradzić produkt
    i sugerować lepsze rozwiązania? 

    Nasz Klient, działający od szeregu lat sklep internetowy, wszedł w fazę intensywnych prac nad podnoszeniem jakości usług na jeszcze wyższy poziom. Jest to dobry moment, aby dołączyć do zespołu i uczestniczyć w toczących się zmianach.

    Do działu sprzedaży internetowej i telefonicznej obsługi klienta biznesowego poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Biznesowego

    Miejsce pracy: Wrocław
    Wynagrodzenie: 2 - 4 tys. zł

    Zadania:

    • telefoniczna i mailowa obsługa klienta w sklepie internetowym
    • przyjmowanie zamówień od klientów i składanie zamówień u dostawców
    • przygotowywanie ofert handlowych
    • doradztwo produktowe i sugerowanie optymalnych rozwiązań
    • monitorowanie realizacji zamówienia i kontakt z dostawcami w celu zapewnienia terminowej dostawy
    • koordynacja zgłoszeń reklamacyjnych
    • aktualizacja produktów i cen na stronie
    • wystawianie faktur
    • reagowanie na sytuacje nagłe, wymagające elastyczności i zaradności
    • dbałość o profesjonalizm i najwyższą jakość wykonywanych zadań

    Wymagania:

    • doświadczenie w zdalnej obsłudze klienta (preferowane w sklepie internetowym)
    • proaktywne podejście do klientów i ich potrzeb zakupowych
    • umiejętność budowania korzystnych dla firmy relacji z dostawcami
    • zadaniowe podejście do pracy i samodzielność w swoim obszarze
    • umiejętność operowania liczbami, skrupulatność
    • chęć do nauki i otwartość na nowości
    • łatwość w uczeniu się obsługi programów PC
    • znajomość MS Excel w stopniu podstawowym
    • doświadczenie w pracy z programem CMS (np Magento) jest atutem

    Oferujemy:

    • pracę w sklepie internetowym o ugruntowanej pozycji na rynku i topowej pozycji w Polsce
    • umowę o pracę i stabilność zatrudnienia
    • zaangażowany dobrze zgrany niewielki zespół
    • samodzielność działania i dużo miejsca na własną inicjatywę
    • ścieżkę dalszego rozwoju
    • szkolenia produktowe wewnętrzne i wyjazdowe u dostawców
    • narzędzia wspierające na stanowisku

    Chcesz dołączyć do zespołu? Zaaplikuj już dziś wysyłając swoje CV!