Jula Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i Jula Club

Jula Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Jula Poland Sp. z o.o.

Malborska 49

Warszawa

Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i Jula Club
Miejsce pracy: Warszawa
Targówek

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w zakresie produktów oferowanych przez Jula
  • Telefoniczne wsparcie Klientów w zakresie programu lojalnościowego JulaClub oraz JulaPro, wprowadzanie danych do systemów
  • Wyjaśnianie wątpliwości Klientów oraz dobór optymalnych rozwiązań
  • Doradztwo techniczne w zakresie asortymentu
  • Wyjaśnianie reklamacji Klientów
  • Wsparcie dla Klientów korzystających ze sklepu online
  • Odpowiadania na zapytania z Facebooka

Wymagane kompetencje i kwalifikacje:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane techniczne)
  • ½ roku doświadczenia w obsłudze Klienta/contact center lub call center
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym - warunek konieczny
  • Komunikatywność, zorganizowanie oraz rozumienie Klienta
  • Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z pracownikami innych działów
  • Poprawna wymowa oraz umiejętność poprawnego wysławiania się, poprawnego konstruowania wypowiedzi pisemnych
  • Umiejętność szybkiego poruszania się pomiędzy różnymi aplikacjami
  • Obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole
  • Szeroki pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę zmianową od poniedziałku do piatku oraz niektóre soboty
  • Elastyczny czas pracy
  • Pasja + Praca
  • Zgrany zespół
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Przyjazna atmosfera

Administratorem danych jest Jula Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 03-286, Malborska 49. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta i Jula ClubNumer ref.: Targówek

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w zakresie produktów oferowanych przez Jula
  • Telefoniczne wsparcie Klientów w zakresie programu lojalnościowego JulaClub oraz JulaPro, wprowadzanie danych do systemów
  • Wyjaśnianie wątpliwości Klientów oraz dobór optymalnych rozwiązań
  • Doradztwo techniczne w zakresie asortymentu
  • Wyjaśnianie reklamacji Klientów
  • Wsparcie dla Klientów korzystających ze sklepu online
  • Odpowiadania na zapytania z Facebooka

Wymagane kompetencje i kwalifikacje:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane techniczne)
  • ½ roku doświadczenia w obsłudze Klienta/contact center lub call center
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym - warunek konieczny
  • Komunikatywność, zorganizowanie oraz rozumienie Klienta
  • Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z pracownikami innych działów
  • Poprawna wymowa oraz umiejętność poprawnego wysławiania się, poprawnego konstruowania wypowiedzi pisemnych
  • Umiejętność szybkiego poruszania się pomiędzy różnymi aplikacjami
  • Obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Przyjazną atmosferę w zgranym zespole
  • Szeroki pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę zmianową od poniedziałku do piatku oraz niektóre soboty

Administratorem danych jest Jula Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 03-286, Malborska 49. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

  • Elastyczny czas pracy
  • Pasja + Praca
  • Zgrany zespół
  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Przyjazna atmosfera

Ogłoszenie archiwalne