Oferta pracy

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Integer Group Services Sp. z o.o

  • Wielicka 28, Podgórze, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Integer Group Services Sp. z o.o

Wielicka 28

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

Przed Tobą dwa etapy wdrożenia.

Na pierwszym z nich - po szkoleniu - do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

-obsługa połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od klientów

-udzielanie klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia

-rejestracja zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach

Po kilku miesiącach, kiedy dobrze opanujesz nowe umiejętności, wtajemniczymy Cię w kwestie wsparcia technicznego.

Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:

-techniczne wsparcie naszych kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami i statusami paczek

-współpraca z pracownikami oddziałów w sprawach dotyczących paczek

-udzielanie wsparcia i rejestracja zgłoszeń związanych z systemami czy aplikacjami, przy współpracy z innymi działami naszej firmy

Podział czasu pracy
80%

Odbieranie połączeń od Klientów

20%

Rejestracji zgłoszeń w systemach

Nasze wymagania

-znajomość obsługi komputera oraz aplikacji biurowych - na co dzień będziesz poruszał się w wielu systemach

-umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów – tego dotyczyć będą Twoje codzienne zadania

-cierpliwość i odporność na stres – będziesz pomagał rozwiązywać problemy naszych Klientów

-chęci i zaangażowanie - bez tego ani rusz!

-Godziny pracy: praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, soboty 8.00-20.00, niedziele 8.00-18:00, święta 8.00-16.00

-Umowa: o pracę w pełnym wymiarze godzin

Mile widziane

doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej bądź bezpośredniej)

znajomość specyfiki pracy z klientem- inbaund

chęć rozwoju w obszarze Customer Service

To oferujemy

  • współpracy na podstawie umowy o pracę,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w najbardziej dynamicznie rozwijającej się firmie logistycznej w Polsce

  • wpływ na rozwój innowacyjnego biznesu

  • ciekawą pracę w zgranym zespole

  • pakiet świadczeń pozapłacowych

  • udział w szkoleniach podnoszących kompetencje

  • rekrutacje wewnętrze wspierające rozwój

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Integer Group Services Sp. z o.o

Jak pewnie wiesz dużo się u nas dzieje! Stale rozwijamy naszą wyjątkową usługę – Paczkomaty - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów.

Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych :-)? Dołącz do #TEAMINPOST i pomóż nam budować jeszcze większą sieć logistyczną!

Dołącz do zgranego zespołu Contact Center

Przewiń do profilu firmy