dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Integer Group Services Sp. z o.o
- Wielicka 28, Podgórze, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Integer Group Services Sp. z o.o
Wielicka 28
Podgórze
Kraków
Twój zakres obowiązków
Przed Tobą dwa etapy wdrożenia.
Na pierwszym z nich - po szkoleniu - do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:
-obsługa połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od klientów
-udzielanie klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia
-rejestracja zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach
Po kilku miesiącach, kiedy dobrze opanujesz nowe umiejętności, wtajemniczymy Cię w kwestie wsparcia technicznego.
Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:
-techniczne wsparcie naszych kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami i statusami paczek
-współpraca z pracownikami oddziałów w sprawach dotyczących paczek
-udzielanie wsparcia i rejestracja zgłoszeń związanych z systemami czy aplikacjami, przy współpracy z innymi działami naszej firmy
Odbieranie połączeń od Klientów
Rejestracji zgłoszeń w systemach
Nasze wymagania
-znajomość obsługi komputera oraz aplikacji biurowych - na co dzień będziesz poruszał się w wielu systemach
-umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów – tego dotyczyć będą Twoje codzienne zadania
-cierpliwość i odporność na stres – będziesz pomagał rozwiązywać problemy naszych Klientów
-chęci i zaangażowanie - bez tego ani rusz!
-Godziny pracy: praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, soboty 8.00-20.00, niedziele 8.00-18:00, święta 8.00-16.00
-Umowa: o pracę w pełnym wymiarze godzin
Mile widziane
doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej bądź bezpośredniej)
znajomość specyfiki pracy z klientem- inbaund
chęć rozwoju w obszarze Customer Service
To oferujemy
współpracy na podstawie umowy o pracę,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w najbardziej dynamicznie rozwijającej się firmie logistycznej w Polsce
wpływ na rozwój innowacyjnego biznesu
ciekawą pracę w zgranym zespole
pakiet świadczeń pozapłacowych
udział w szkoleniach podnoszących kompetencje
rekrutacje wewnętrze wspierające rozwój
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
brak dress code’u
program rekomendacji pracowników
Integer Group Services Sp. z o.o
Jak pewnie wiesz dużo się u nas dzieje! Stale rozwijamy naszą wyjątkową usługę – Paczkomaty - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów.
Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych :-)? Dołącz do #TEAMINPOST i pomóż nam budować jeszcze większą sieć logistyczną!
Dołącz do zgranego zespołu Contact Center