dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Lublin
Lublin, lubelskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa zlecenie
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących zgodnie ze standardami jakości
Udzielanie informacji Klientom o dostępnych usługach i produktach
Wykonywanie zleconych przez Klienta dyspozycji
Proponowanie Klientom usług z aktualnej oferty
Obsługa reklamacji i obsługa posprzedażowa
Nasze wymagania
Dyspozycyjności od pon. do pt. po 6-8 godz. dziennie między godz. 8.00 a 18.00
Umiejętności sprawnego korzystania z komputera
Nastawienia na realizację wyznaczonych celów
Odporności na stres
Komunikatywności
Doświadczenia w obsłudze Klienta
To oferujemy
Profesjonalne szkolenia
Umowę zlecenie - 19.70zł/godz. brutto (studenci) oraz 22,85zł/godz. brutto (umowa z ZUS)
System motywacyjny
Możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
Benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
firmowa biblioteka
brak dress code’u
program rekomendacji pracowników
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderem w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience.
Voice Contact Center to 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.