prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Lublin
Lublin, lubelskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa zlecenie
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 15
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących zgodnie ze standardami jakości
Udzielanie informacji Klientom o dostępnych usługach i produktach
Wykonywanie zleconych przez Klienta dyspozycji
Nasze wymagania
Dyspozycyjność od pon. do pt. min. 6 godz. dziennie między godz. 8.00 a 20.00 (min. 120h w skali miesiąca)
Umiejętność sprawnego korzystania z komputera
Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Odporność na stres
Komunikatywność
Doświadczenie w obsłudze Klienta
To oferujemy
Profesjonalne szkolenia
Umowę zlecenie - 19.70zł/godz. brutto
Możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
Benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
Benefity
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
brak dress code’u
kawa / herbata
program rekomendacji pracowników
realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderem w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience.
Voice Contact Center to 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.