Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

  • Ruda Śląska, śląskie
  • Specjalista
  • 28.11.2018
  • Ważna jeszcze 10 dni (do 28.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Grupa Raiffeisen jest jedną z wiodących grup Bankowych w Europie środkowo-wschodniej. Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce, powstały w wyniku przekształcenia Raiffeisen Bank Polska S.A., zajmuje się przede wszystkim obsługą walutowych kredytów i pożyczek hipotecznych.

    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

    SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
    (elastyczne godziny pracy)
    Miejsce pracy: Ruda Śląska

    Twoja praca

    • Telefoniczna obsługa klientów banku
    • Wykonywanie dyspozycji i operacji finansowych na rachunkach klientów
    • Realizowanie postawionych celów i wskaźników
    • Dbanie o wysoką jakość obsługi
    • Wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku banku

    Twój kapitał

    • Doświadczenie w obsłudze klienta
    • Komunikatywność i dobra dykcja
    • Umiejętność i chęć pracy z ludźmi
    • Dobra obsługa pakietu MS Office
    • Chęć pracy w systemie zmianowym, również w weekendy

    Twój zysk

    • Możliwość pracy na cały lub niepełny etat (minimum 20 godzin tygodniowo)
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Prywatna opieka medyczna
    • Program benefitów pracowniczych
    • Ubezpieczenie na życie
    • Możliwość rozwoju w międzynarodowej instytucji finansowej
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj
    Klauzula obowiązku informacyjnego (art. 13 RODO)
    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) administratorem Pani/Pana danych osobowych Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce („Bank”) z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 78.
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z:
    - wykonywaniem czynności związanych z udziałem w procesie rekrutacji i wnioskiem o zatrudnienie w Banku lub innej spółce z siedzibą w Polsce albo za granicą, wchodzącej w skład grupy kapitałowej do której należy Bank (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    - przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    - spółki z grupy kapitałowej Banku. Szczegółowy wykaz dotyczący tej grupy znajduje się na stronie internetowej Banku (www.rbinternational.com),
    - podmioty świadczące usługi na rzecz Banku w zakresie wykorzystywanej infrastruktury IT, w tym dostarczające elementy infrastruktury IT,
    - firma medyczna współpracująca z Bankiem w zakresie wykonywania wstępnych badań lekarskich.
    Bank przekazuje Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego w związku z korzystaniem z infrastruktury IT. Dane osobowe są przekazywane do krajów trzecich, wyłącznie na podstawie Standardowych Klauzul Umownych wydanych przez Komisję Europejską.
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
    - 2 lat licząc od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata – dotyczy danych osób, które nie zostały w Banku zatrudnione ale wyraziły zgodę na wykorzystanie ich danych w przyszłych rekrutacjach,
    - do zakończenia rekrutacji w związku z którą kandydat aplikował do Banku – dotyczy danych osób, które nie zostały w Banku zatrudnione i nie wyraziły zgody na wykorzystanie ich danych w przyszłych rekrutacjach,
    - przez okres 5 lat od daty ostatniej zmiany w profilu kandydata, dotyczy danych osób zatrudnionych w Banku po pomyślnym zakończeniu procesu rekrutacji
    Jest Pan/Pani uprawniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodności z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Cofnięcie zgody uniemożliwia uczestnictwo kandydata w dalszych procesach rekrutacyjnych.
    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) , przenoszenia danych (art. 20 RODO).
    W związku z przetwarzaniem Pani / Pana danych osobowych przez Bank przysługuje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
    Wszelkie wątpliwości lub zapytania związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce, możesz kierować do powołanego przez nas Inspektora Ochrony Danych pisząc na adres:
    Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
    Inspektor Ochrony Danych
    ul. Grzybowska 78, 00-844 Warszawa