Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Idea Bank SAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Idea Bank SA

Przyokopowa 33

Warszawa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Zbuduj swoją markę na rynku pracy i rozpocznij przygodę w świecie
nowoczesnej bankowości!

 

1. Jesteśmy firmą, która stawia na młode talenty i dba o ich rozwój. 

Szkolenia wdrożeniowe, produktowe, z profesjonalnej obsługi Klienta? Tylko u nas!
Zapewniamy wsparcie podczas realizacji codziennych zadań.
Pamiętaj, że zawsze możesz na nas liczyć!
Rozwój według jasnej ścieżki kariery. Masz możliwość awansu już po 6 miesiącach!
 
2. Jesteśmy firmą, która chce żebyś czuł się bezpiecznie. 

Od pierwszego dnia dajemy Ci umowę o pracę, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
Oferujemy stałe wynagrodzenie plus premię regulaminową.
 
3. Poczuj z nami swobodę.

Gwarantujemy elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej, dzięki któremu będziesz mógł realizować swoje pasje pozazawodowe. Dodatkowo możesz skorzystać z: wypożyczalni ebooków LEGIMI, karty MultiSport, platformy e-learningowej eTUTOR.

Nasze biuro mieści się w dobrze skomunikowanej lokalizacji, przy Metrze Daszyńskiego.


Jeśli:

  • Chciałbyś być ekspertem w tym co robisz?
  • Szukasz nowych wyzwań?
  • Chciałbyś zdobyć praktyczną i przydatną w dzisiejszym świecie wiedzę z zakresu bankowości?
  • Emanujesz pozytywną energią, którą chciałbyś przekazać naszym Klientom?
  • Masz dobrą dykcję, miły głos?
  • Potrafisz myśleć nieszablonowo, a każdy trudny Klient to dla Ciebie wyzwanie?
  • Jesteś odpowiedzialny, samodzielny i kreatywny?

Jeśli na większość pytań odpowiedź brzmi TAK, aplikuj!

 

Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Telefoniczny kontakt z Klientami Banku (obsługa połączeń przychodzących, zero planów sprzedażowych!), którzy potrzebują Twojego wsparcia,
  • Realizację zleconych dyspozycji i zmian w systemach bankowych,
  • Współpracę z innymi działami Banku w celu rozwiązywania spraw Klientów,
  • Budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy