Oferta pracy

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Studio Moderna Polska Sp. z o.o.O firmie

3 0004 000 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa klientów firmy

  • Przyjmowanie reklamacji i ich wstępne rozpatrywanie

  • Kontakt z firmą kurierską w celu obsługi wysłanych paczek

  • Aktywna sprzedaż produktów

  • Aktualizacja bazy danych

  • Utrzymanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnie z procedurami

Nasze wymagania

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • Biegła znajomość j. polskiego

  • Entuzjazm w działaniu, który będą odczuwać zarówno Klienci, jak i współpracownicy

  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office

  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Wynagrodzenie podstawowe + comiesięczne premie

  • Dofinansowanie do karty Multisport i prywatnej opieki medycznej

  • Zniżki na nasze produkty

  • Pracę w biurze przyjaznym psom – możliwa jest również praca zdalna

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • program rekomendacji pracowników

Studio Moderna Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Studio Moderna, działającej w omnichannelowym modelu biznesowym. Zajmujemy się sprzedażą wysokiej jakości produktów przeznaczonych dla gospodarstw domowych m.in. marek Dormeo, Delimano, Rovus, Walkmaxx, Wellneo czy Mango. Dowiedz się o nas więcej: https://www.studio-moderna.com/

Przewiń do profilu firmy