Ta oferta pracy jest nieaktualna od 163 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

  • Wrocław, Długołęka (pow. wrocławski), dolnośląskie
  • Specjalista
  • 14.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Prawdopodobnie najlepszy Dział Kontaktów z Klientami w branży motoryzacyjnej poszukuje pełnych pasji Kandydatów, którzy dołączą do pracy w najbardziej energicznym miejscu na rynku wrocławskim!

    W tym ogłoszeniu próżno szukać ukrytych przypisów. Nie wrzucimy Cię w wir „zimnych telefonów”, ponieważ tak naprawdę każda osoba, z którą się skontaktujesz wyraziła zainteresowanie naszymi usługami.

    Po dołączeniu do naszego zespołu, zapewnimy Ci wszystkie narzędzia i szkolenia niezbędne do tego, abyś odniósł sukces. Jeżeli jesteś optymistą, nie boisz się zmian wynikających z ciągłego rozwoju i masz miły głos – koniecznie odpowiedz na nasze ogłoszenie!

    W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za pozytywne i serdeczne relacje z Klientami, którzy stoją w obliczu zakupu nowego samochodu, jak również do Twoich obowiązków należeć będzie opieka nad Klientami korzystającymi z usług serwisu. Zależy nam na tym, byś potrafił się wsłuchać w głos Klientów i dynamicznie reagował na wszystkie połączenia przychodzące.

    Cenimy sobie swobodę, jednak naszym sprzymierzeńcem jest porządek. praca w Dziale Kontaktów z Klientami oparta jest na sprawdzonych procesach – dzięki temu każdego dnia wiemy, że podążamy we właściwym kierunku. Do pełni szczęścia potrzebujemy tylko Ciebie!

    Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Wrocław, Długołęka (pow. wrocławski)


    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Realizacja zadań związanych z telefoniczną i mailową obsługą Klientów (prowadzenie rozmów przychodzących i wychodzących, umawianie spotkań, wykonywanie badań satysfakcji);
    • Informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług;
    • Udział w realizacji kampanii sprzedażowych;
    • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie;
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi.

    WYMAGANIA:

    • Minimum dwuletnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
    • Wykształcenie minimum średnie;
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne – werbalne i pisemne;
    • Biegła obsługa komputera, w tym programu Excel;
    • Umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki;
    • Chęć rozwoju i ciągłego poszerzania kwalifikacji;
    • Otwartość na bardzo, bardzo, bardzo… częste rozmowy telefoniczne :)

    OFERUJEMY:

    • Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę w młodym, pełnym radości zespole;
    • Możliwość rozwoju zawodowego – cykl szkoleń wdrożeniowych i produktowych;
    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
    • Umowę o pracę.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na za pomocą przycisku APLIKUJ

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    Wszystkie zgłoszenia powinny zawierać następującą klauzulę:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”