Bank Millennium S.A.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z Zakresu Kredytów Hipotecznych

Bank Millennium S.A.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    7 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną Pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie poszukujemy do Banku Millennium Kandydatów gotowych do podjęcia pracy
w Wrocławiu w Departamencie Bankowości Bezpośredniej na stanowisku:
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z ZAKRESU KREDYTÓW HIPOTECZNYCH
Miejsce pracy: Wrocław

Szukamy:       

 
Osób mających wiedzę z zakresu produktów hipotecznych, gotowych na rozwój i ceniących sobie dobrą atmosferę w pracy. Jeśli potrafisz słuchać, lubisz pomagać i rozmawiać przez telefon, to zapraszamy do nas! Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00.
 

Co przed tobą:

  • Kompleksowa obsługa telefoniczna zgłoszeń i zapytań Klientów oraz Doradców odnośnie procesów i produktów hipotecznych.
  • Kontakt z Klientami Banku w zakresie obsługi posprzedażowej – udzielanie szczegółowych informacji o ich kredycie, rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów.
  • Monitorowanie etapów wniosków, współpraca z innymi Departamentami podczas rozwiązywania spraw Klientów.
  • Merytoryczne wsparcie pracowników placówek w zakresie obsługi produktów hipotecznych oraz w wybranych procesach operacyjnych.

Na co możesz liczyć:

  • Miłą atmosferę w zespole opartą na zaufaniu i wzajemnej współpracy.
  • Pracę z młodymi i dynamicznymi ludźmi, nastawionymi na rozwój.
  • Wsparcie przełożonego podczas realizacji codziennych zadań.
  • Możliwość rozwoju i awansu.
  • Pogłębienie wiedzy i zdobywanie nowego doświadczenia w zakresie obsługi Klienta i produktów hipotecznych.
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia.
Aplikuj w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
bottom
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną Pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie poszukujemy do Banku Millennium Kandydatów gotowych do podjęcia pracy
w Wrocławiu w Departamencie Bankowości Bezpośredniej na stanowisku:
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z ZAKRESU KREDYTÓW HIPOTECZNYCH

Szukamy:       

 
Osób mających wiedzę z zakresu produktów hipotecznych, gotowych na rozwój i ceniących sobie dobrą atmosferę w pracy. Jeśli potrafisz słuchać, lubisz pomagać i rozmawiać przez telefon, to zapraszamy do nas! Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00.
 

Co przed tobą:

  • Kompleksowa obsługa telefoniczna zgłoszeń i zapytań Klientów oraz Doradców odnośnie procesów i produktów hipotecznych.
  • Kontakt z Klientami Banku w zakresie obsługi posprzedażowej – udzielanie szczegółowych informacji o ich kredycie, rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów.
  • Monitorowanie etapów wniosków, współpraca z innymi Departamentami podczas rozwiązywania spraw Klientów.
  • Merytoryczne wsparcie pracowników placówek w zakresie obsługi produktów hipotecznych oraz w wybranych procesach operacyjnych.

Na co możesz liczyć:

  • Miłą atmosferę w zespole opartą na zaufaniu i wzajemnej współpracy.
  • Pracę z młodymi i dynamicznymi ludźmi, nastawionymi na rozwój.
  • Wsparcie przełożonego podczas realizacji codziennych zadań.
  • Możliwość rozwoju i awansu.
  • Pogłębienie wiedzy i zdobywanie nowego doświadczenia w zakresie obsługi Klienta i produktów hipotecznych.
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia.
Aplikuj w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne