Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. telesprzedaży

APS POLAND S.A.

  • Wrocław, dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista
  • rekrutacja zdalna

APS is a leading company in investment, management, and recovery of loan portfolios and real estate within Central and South-Eastern Europe. Founded in 2004, the company is headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia. APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. 

Specjalista ds. telesprzedaży

*praca od zaraz

*praca biurowa lub zdalna

Idealny kandydat:

Pasjonujesz się sprzedażą i chcesz być na bieżąco ze strategią telesprzedaży dostępną na rynku?

Chcesz zdobyć doświadczenie i pracować w środowisku, w którym będziesz mógł wdrażać swoje innowacyjne pomysły?

Chcesz być częścią młodego, profesjonalnego i zorientowanego na wynik zespołu?

Oto Twoja szansa! Dołącz do naszej drużyny!

Obowiązki:

•            Inicjowanie połączeń wychodzących B2B: będziesz odpowiedzialny za wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług / produktów klienta;

•            Identyfikowanie potrzeb klienta, zrozumienie jego wymagań i oferowanie produktów / usług dostosowanych do jego potrzeb;

•            Kontaktowanie się i prawidłowe informowanie nowego klienta o promowanych produktach;

•            Osiąganie celów sprzedażowych i wskaźników KPI;

•            Szczegółowe rejestrowanie informacji o połączeniach i transakcjach w systemie CRM.

Wymagania:

•            Doskonałe umiejętności komunikacyjne;

•            Umiejętności negocjacyjne: dobra umiejętność sprzedaży wraz ze zrozumieniem jak skutecznie sprzedawać przez telefon

•            Pozytywne podejście, motywacja, chęć odniesienia sukcesu i osiągnięcie celów;

•            Umiejętności organizacyjne i zorientowanie na wyniki;

•            Dobre umiejętności interpersonalne;

•            Doskonała znajomość języka polskiego;

•            Dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera;

•            Preferowane, ale nieobowiązkowe, doświadczenie w telesprzedaży.

Oferujemy:

•            Wynagrodzenie wraz z programem motywacyjnym zgodnie z osiąganymi wynikami;

•            Możliwość pracy zdalnej;

•            Możliwość bycia częścią międzynarodowego projektu i firmy;

•            Możliwość zgłębiania wiedzy z zakresu sprzedaży poprzez ciągłe szkolenia i wsparcie;

•            Doskonałe możliwości kariery dla wysokiej jakości profesjonalistów;

•            Młode, dynamiczne i przyjemne otoczenie.

Ogłoszenie archiwalne