Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. trade marketingu – dział Sprzedaży

EntertradeO firmie

  • Wenecka 12, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Entertrade

Wenecka 12

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Masz doświadczenie w marketingu lub trade marketingu w branży motoryzacyjnej? Chcesz rozwinąć skrzydła i wykorzystać swoją wiedzę realizując autorskie projekty sprzedażowe w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie działającej na rynku części zamiennych?

W związku z rozwojem na rynku polskim i na rynkach zagranicznych poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. trade marketingu, który zaplanuje oraz wdroży skuteczne narzędzia sprzedażowe w naszej organizacji.

• Stworzenie oraz wdrażanie strategii działań tradeowych oraz merchendisingowych

• Wdrażanie działań mających na celu wsparcia Działu Sprzedaży – akcje promocyjne, programy lojalnościowe

• Zarządzanie budżetem Trade Marketingowym oraz jego optymalizacja

• Dobór narzędzi trade marketingowych do specyfiki poszczególnych klientów

• Zarządzanie operacyjne finalnie zatwierdzonym kalendarzem promocyjnym dla marki oraz kanałów sprzedaży/Klientów

• Przygotowanie materiałów prezentujących i komunikujących poszczególne aktywności we wszystkich kanałach sprzedaży.

• Monitoring wdrażanych aktywności oraz ocena ich efektywności

• Monitoring działań konkurencji w zakresie działań tradeowych

• Utrzymywanie kontaktów z klientami Spółki w zakresie efektywności programów trade marketingowych.

• Bieżące raportowanie wyników prac do Dyrektora Sprzedaży

Nasze wymagania

  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie w trade marketingu lub marketingu w branży motoryzacyjnej – warunek konieczny

  • Znajomość narzędzi tradeowych, marketingowych, zachowań shopperowych

  • Umiejętność tworzenia programów motywacyjnych i lojalnościowych

  • Umiejętność ewaluacji działań w oparciu o wskaźniki i analizy danych – poparte doświadczeniem

  • Dobre umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej oraz dobre umiejętności negocjacyjne

  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania projektami i koordynowania współpracy z agencjami reklamowymi, graficznymi, drukarniami

  • Doświadczenie w kooperacji z rynkami międzynarodowymi

  • Pasja i inicjatywa, umiejętność przekonania do swoich pomysłów

  • Biegła znajomość języka angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem

  • Wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Pracę dla polskiej firmy rodzinnej działającej w oparciu o profesjonalne standardy pracy

  • Możliwość pracy z różnymi rynkami na świecie

  • Krótką ścieżkę decyzyjną i możliwość realizowania swoich pomysłów

  • Rozwój zawodowy (szkolenia, rozwój w ramach organizacji)

  • Dofinansowanie pakietu medycznego

  • Pracę w biurze w Warszawie w oparciu o umowę B2B