Oferta pracy

Specjalista ds. Trade Marketingu - marketing handlowy, wsparcie sprzedaży

Altom sp. z o.o. sp. k. O firmie

  • Gniezno, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ALTOM sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Gnieźnie to innowacyjne rodzinne przedsiębiorstwo. Na bieżąco badamy wymagania i potrzeby rynku, proponujemy praktyczne i nowatorskie rozwiązania do kuchni, jadalni czy salonu. Potrafimy być obiektywni i nie boimy się zmian. Inwestujemy przede wszystkim w ludzi – bezustannie podnosimy kwalifikacje pracowników, rozwijamy ich kreatywność i pokazujemy, w jaki sposób podejmować odpowiedzialne decyzje i osiągać zamierzone cele. 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Trade Marketingu - marketing handlowy, wsparcie sprzedaży

Obszary do współpracy/zakres obowiązków:

  • wsparcie procesów i działań marketingowych, mających na celu bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży,
  • praca z kalendarzem promocji i akcji promocyjnych – koordynacja terminów, agregacja działań,
  • ścisła współpraca z Kierownikiem Marketingu i Project Managerem ds. trade marketingu w ramach ustalonych zadań wynikających z kalendarza działań sprzedażowych,
  • zadania operacyjne w ramach realizacji strategii sprzedaży i promocji marek własnych,
  • koordynacja operacyjna wykonawstwa, terminowości i dystrybucji materiałów promocyjnych dla kanałów sprzedażowych,
  • koordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią,
  • śledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków i propozycji działań,
  • koordynowanie działań content marketingowych – weryfikacja poprawności, kreowanie nowych tematów, zamieszczanie tekstów na stronach marek, współpraca z influencerami/agencjami marketingowymi,
  • podstawowa orientacja w rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji.
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: marketing, PR, reklama, ekonomia
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności programów MS Power Point i MS Excel,
  • znajomość środowiska WordPress mile widziana,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • kreatywność, energia i koncentracja na rozwiązaniach,
  • samodzielność, doskonała organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz grupach roboczych,
  • doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
  • podstawowa znajomość dzisiejszych trendów zakupowych i marketingowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Warunki zatrudnienia:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
  • praca w dynamicznym, zgranym i dobrze rozumiejącym się zespole.

Dodatkowe benefity:

  • bogaty pakiet socjalny: paczki i bony świąteczne, preferencyjny program pożyczek, wyprawki dla dzieci,
  • atrakcyjny rabat pracowniczy na produkty z oferty Altom,
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.
 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Gniezno
Poprosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy przez: Altom Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Gnieźnie, jako ich administratora, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.”
 
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), aby Twoja oferta była brana pod uwagę w innych rekrutacjach przez nas prowadzonych, prosimy o złożenie dodatkowego oświadczenia następującej treści:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy na potrzeby innych procesów rekrutacji prowadzonych przez Altom Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Gnieźnie”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy