Ta oferta pracy jest nieaktualna od 176 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Umów, Produkty Inwestycyjne, Globalny Bank

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-03-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.

    Dla naszego Klienta, globalnego banku o ugruntowanej pozycji zarówno na rynku polskim jak i globalnym, poszukujemy do pracy w centrali w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Umów, Produkty Inwestycyjne, Globalny Bank
    Miejsce pracy: Warszawa
    nr ref. SU /03

    Zadania:
    • koordynacja obszaru umów w odniesieniu do produktów inwestycyjnych,
    • nadzór nad dokumentacją transakcyjną, wprowadzanie odpowiednich aneksów i zmian, dbałość o prawidłowy jej obieg, administracja umowami jak i koordynowanie prac projektowych zmierzających do usprawniania działania obszaru,
    • nadzór nad procesem podpisywania umów, w tym weryfikacja zgodności danych w systemach,
    • koordynacja corocznego procesu odnawiania umów,
    • ścisła współpraca z europejską centralą grupy, celem implementacji odpowiednich polityk, procedur, regulaminów oraz instrukcji umożliwiających prawidłowe zarządzanie obszarem umów dla produktów inwestycyjnych,
    • odpowiedzialność za przegląd dokumentów prawnych transakcji, w tym informacje zwrotne na ich temat dla zainteresowanych stron,
    • archiwizacja dokumentów,
    • ścisła współpraca z innymi departamentami grupy.
    Oczekiwania:
    • doświadczenie w obszarze koordynacji umów zdobyte – najchętniej w instytucji finansowej (bank, dom maklerski, leasing, ubezpieczyciel etc.)  lub w kancelarii prawnej,
    • wiedza z obszaru produktów finansowych  – idealnie inwestycyjnych, ewentualnie otwartość na rozwój wiedzy w tym obszarze,
    • wykształcenie wyższe z obszaru prawa, administracji, ekonomii lub pokrewne,
    • minimum dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego oraz doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym będą dużym atutem,
    • doświadczenie w zarządzaniu umowami  – koordynacja podpisywania, aneksowanie, weryfikacji poprawności danych, administracja kontraktami, etc.,
    • doświadczenie w działaniach projektowych,  dotyczących modyfikowania procesów / procedur / instrukcji - wdrażaniu nowych schematów działań,
    • doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły,
    • umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz skutecznego komunikowania się z innymi departamentami grupy,
    • samodzielność, inicjatywa i wysokie zaangażowanie w wykonywane zadania,,
    • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów,
    • nastawienie na skuteczne i etyczne działanie,
    • wysoki poziom kultury osobistej.
    Oferujemy:
    • pracę w prestiżowej globalnej korporacji, która należy do niekwestionowanych liderów w branży,
    • możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
    • atrakcyjny pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji w języku angielskim (CV) 

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. 

    Prosimy o dopisanie na swojej ofercie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883)"