Ta oferta pracy jest nieaktualna od 139 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Usług IT

  • Żywiec, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-06-01

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Żywiec. Wiele charakterów. Wspólna pasja.
    Czy wiesz że:
    • Dział IT Grupy Żywiec świadczy usługi dla ponad 2.000 użytkowników na w browarach, HQ i siłach sprzedaży na terenie całej Polski
    • Technologia jest naszą pasją, dzięki której wspieramy realizację strategicznych celów Grupy Żywiec
    • Jesteśmy częścią globalnej funkcji IT całego Heinekena
    • Realizujemy rocznie około 20 projektów informatycznych
    • Nowe technologie, metody pracy agile, transformacje cyfrowe poszczególnych działów biznesowych Grupy Żywiec to wyzwania, które są dla nas priorytetem  
    Specjalista ds. Usług IT
    Miejsce pracy: Żywiec
    Twoje zadania:

    • koordynowanie usługi Service Desk świadczonej dla wszystkich użytkowników systemów informatycznych w Grupie Żywiec
    • współpracę z globalnym partnerem Heinekena w obszarze usługi Service Desk
    • nieustanne doskonalenie i zwiększanie efektywności pierwszej linii wsparcia
    • współpracę z koordynatorami usług lokalnych i globalnych w zakresie wsparcia użytkowników
    • koordynację i realizację procesu przekazania usług informatycznych do wsparcia operacyjnego
    • budowanie i dostosowanie modelu wsparcia użytkowników biznesowych oraz przepływu zgłoszeń IT na każdym etapie cyklu życia usługi

    Czego poszukujemy:

    • doświadczenie na stanowisku specjalisty lub koordynatora IT w roli wsparcia użytkowników aplikacji biznesowych, orientacja na klienta       
    • znajomość systemów/aplikacji biznesowych klasy ERP (preferowany SAP) oraz biznesowych aplikacji mobilnych typu SFA.
    • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne
    • orientacja na klienta oraz doświadczenia użytkownika (UserExperience)
    • umiejętność szybkiej oceny ryzyka i diagnozowania sytuacji awaryjnych oraz samodzielne podejmowanie działań
    • bardzo dobra organizacja pracy i metodyczne podejście do modelowania wsparcia użytkowników usług IT
    • umiejętność pracy w zespole, radzenia sobie z pracą pod presją czasu i w stresie.
    • umiejętności w sprawnym zarządzaniu dostawcami i koordynacji działań wykonywanych przez dostawców
    • znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie
    • znajomość podstaw zarządzania usługami IT poświadczona certyfikatem ITIL Fundation

    Co możemy Ci zaoferować:

    • umowę o pracę i niezbędne narzędzia pracy
    • atrakcyjny pakiet benefitów pracowniczych (opieka medyczna, dodatek do wakacji, pakiet sportowo-kulturalny, Fundusz Emerytalny itp)
    • współpracę i wymianę doświadczeń w ramach globalnej funkcji IT Heinekena
    • rozwój umiejętności komunikacyjnych i językowych poprzez udział w globalnych inicjatywach o zasięgu międzynarodowym.
    • pracę w ciekawych, kros-funkcyjnych projektach biznesowo-informatycznych
    • stałe podnoszenie umiejętności i kompetencji funkcyjnych i przywódczych w ramach programów rozwojowych w GŻ i Heineken 
    • korzystanie z interaktywnych, e-learningowych platform szkoleniowych w ramach Heineken Digital Academy
    Chcesz rozpocząć z nami zawodową przygodę?
    Aplikuj