Specjalista ds. Utrzymania IT / Helpdesk

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2018-11-22
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 2018-12-22)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Specjalista ds. Utrzymania IT / Helpdesk
    Miejsce pracy: Poznań
    Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.

    Twoje zadania:

    • zapewnienie wsparcia informatycznego/technicznego dla pracowników Centrali firmy
    • obsługa zgłoszeń w aplikacji JIRA
    • bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
    • zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego w siedzibie firmy
    • budowa i aktualizacja procedur związanych z działaniem Zespołu
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami

    Oczekujemy od Ciebie:

    • biegłej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Windows
    • biegłej znajomości pakietu MS Office
    • znajomości technologii sieciowych
    • umiejętności konfigurowania urządzeń mobilnych (mile widziana)
    • odporności na stres
    • samodzielności i odpowiedzialności w rozwiązywaniu zadań
    • komunikatywności

    Oferujemy:

    top
    • perspektywy rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG
    • pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • nowoczesne warunki i narzędzia pracy
    • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
    • przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
    top