ALIOR BANK

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

ALIOR BANKO firmie

ALIOR BANK

Pijarska 9

Kraków

Specjalista ds. Utrzymania Klienta
top

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
  • Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
  • Rozwiązywaniu ewentualnych problemów zgłoszonych przez klientów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami.
  • Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.
  • Aktywnym utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych.
  • Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.
  • Wsparciu Zespołu poprzez realizację odsłuchów bieżących z młodszymi specjalistami.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Znajomość produktów bankowych.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem (najlepiej na podobnym stanowisku).
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
  • Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znakomita dykcja.
  • Biegła obsługa komputera.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
  • Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.)
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
  • Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha.
aplikuj
Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • Dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
  • Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku.
  • Rozwiązywaniu ewentualnych problemów zgłoszonych przez klientów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami.
  • Realizacji kampanii utrzymania Klienta, które obejmują obecnych Klientów banku.
  • Aktywnym utrzymywanie produktów kredytowych oraz depozytowych.
  • Budowaniu długoterminowych relacji z Klientem.
  • Wsparciu Zespołu poprzez realizację odsłuchów bieżących z młodszymi specjalistami.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Znajomość produktów bankowych.
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientem (najlepiej na podobnym stanowisku).
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe.
  • Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Znakomita dykcja.
  • Biegła obsługa komputera.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
  • Motywacyjny system wynagradzania – podstawa + prowizje.
  • Dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, itp.)
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje.
  • Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej, trenerskiej oraz specjalnie dedykowanego coacha.

Ogłoszenie archiwalne